Стружка сталева вид №503 ID: 011-0712
Скасовано замовником
Початкова ціна 968 000.00 грн / за лот 4 840.00 грн / за тонну
Дата оголошення 25.01.2018 / 00:00
Подання заяв до 02.02.2018 / 23:59 завершено
Заяви 4 Учасників 4
Дата аукціону 06.02.2018 / 11:00-13:00 Скасовано замовником
Опис лоту
Аукціон
Правила участі
Документи
Брухт чорних металів
Загальний обсяг 200 т
Стружка сталева
Класифікація згідно ДСТУ
Вид №503/ ДСТУ 4121-2002
Умови поставки
Поставка товару здійснюється на умовах EXW (ІНКОТЕРМС-2010): реквізити структурного підрозділу постачальника (вантажовідправника товару) вказуються в листі постачальника про готовність Товару до вивозу транспортом покупця при умові здійснення 100% попередньої оплати.
Умови оплати
Попередня оплата 100% вартості Товару, запланованого до відвантаження, покупець сплачує на протязі 5 (п’яти) банківських днів із моменту отримання попереднього рахунка, який є підставою до сплати, та листа постачальника про готовність товару до вивозу.
Замовник аукціону
Регіональна філія "Придніпровська залізниця" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Адреса замовника
Україна, 49038, Дніпропетровська, м. Дніпро, пр-т Дмитра Яворницького, 108
Контактна особа
Кустова Юлія Олександрівна
Інженер служби МТЗ
Телефон: (056) 793 04 02,
Факс: (056)793 04 02,
Еmail: Y.Kustova@dp.uz.gov.ua
Організатор аукціону
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАБ ЮА"
Код ЄДРПОУ: 40514924
Адреса організатора
Україна, 04071, м. Київ, вул. Щекавицька 9-А
Служба підтримки користувачів
Телефон: 044 594 8585
Email: info@tab.com.ua
Тип аукціону:
Відкритий аукціон на підвищення ціни
Початкова ціна продажу лоту:
968 000.00 грн / за лот
4 840.00 грн / за тонну
Мінімальний крок аукціону (1%):
9 680.00 грн / лот
48.40 грн / тонна
Мінімальна кількість учасників:
2
Гарантійний внесок (10%):
96 800.00 грн
Банківські реквізити для сплати гарантійного внеску:
Р/р №26008300533792 у територіальному відокремленому безбалансовому відділенні 1 типу №10003/0385 філії – Дніпропетровське обласне управління АТ «Ощадбанк», МФО 305482, код ЄДРПОУ 40081237.
Адреса відділення банку: 52500, м. Синельникове, вул. Виконкомівська, 75. Адреса ПАТ «Державний ощадний банк України»: м. Київ, вул. Госпітальна, 12г, код ЄДРПОУ банку: 09305480.
Призначення платежу: забезпечення участі в електронному аукціоні з продажу металобрухту за лотом № ________________, згідно оголошення щодо проведення аукціону з реалізації металобрухту розміщеного на електронному майданчику uz.tab.com.ua“____”___________ 20__
Винагорода організатора (1%):
9 680.00 грн
1. РЕЄСТРАЦІЯ

Користувач, який має намір узяти участь в аукціоні, повинен зареєструватися на електронному майданчику у такому порядку:

Зареєстрований користувач одержує доступ до особистого кабінету, вхід до якого здійснюється шляхом авторизації.

2. ІДЕНТИФІКАЦІЯ

Для участі в аукціоні зареєстрований користувач повинен пройти процедуру ідентифікації, що здійснюється в такому порядку:

  • 1) завантаження форми заяви про приєднання до публічного договору (оферти) про надання послуг електронного майданчика uz.tab.com.ua;
  • 2) підписання заяви уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії заяви на адресу contracts@tab.com.ua;
  • 4) перевірка оператором електронного майданчика відомостей, зазначених у заяві, та реєстраційних даних користувача;
  • 5) отримання підтвердження ідентифікації або рішення про відмову в ідентифікації.

Примітка: кроки 1 і 2 здійснюються одноразово. Зареєстровані та ідентифіковані користувачі починають з кроку 3.

3. СПЛАТА ГАРАНТІЙНОГО ВНЕСКУ

З метою отримання можливості подання заяви на участь в аукціоні користувач повинен сплатити на рахунок замовника гарантійний внесок в розмірі 10% початкової ціни продажу лота.

Гарантійний внесок сплачується на підставі договору про надання гарантійного внеску, який укладається між замовником та користувачем у такому порядку:

  • 1) завантаження тексту договору про надання гарантійного внеску на сторінці лота у вкладенні "Документи";
  • 2) підписання договору уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії договору на адресу y.kustova@dp.uz.gov.ua (або надіслання замовнику паперових примірників);
  • 4) не пізніше наступного робочого дня замовник надсилає користувачу скановану копію підписаного з його боку договору;
  • 5) користувач сплачує гарантійний внесок в порядку, установленому в договорі, до закінчення строку прийому заяв, указаного в оголошенні.
4. ПОДАННЯ ЗАЯВИ

Зареєстрований, ідентифікований та авторизований користувач переходить на сторінці лота за посиланням "Подати заяву" та прикріплює скановану копію платіжного документа (платіжного доручення), що підтверджує сплату гарантійного внеску.

Підтвердження подання заяви з фіксацією точної дати та часу її отримання автоматично надсилається користувачу на електронну пошту.

5. ПЕРЕВІРКА ЗАЯВИ

Оператор перевіряє заяву з копією платіжного документа та не пізніше наступного робочого дня реєструє користувача учасником аукціону (або надсилає рішення про відмову у реєстрації).

Примітка: рішення про реєстрацію користувача учасником аукціону скасовується у разі одержання від замовника інформації про ненадходження гарантійного внеску користувача за дві години до початку аукціону

6. АУКЦІОН

Зареєстровані учасники переходять до модуля аукціону за посиланням на сторінці лота, в особистому кабінеті або в електронному листі за умови авторизації на електронному майданчику.

7. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ

Договір поставки укладається між замовником та переможцем аукціону за межами електронного майданчика в установленому законодавством порядку на підставі підписаного переможцем, оператором та замовником протоколу аукціону протягом десяти робочих днів з дня підписання протоколу аукціону.

Протокол аукціону підписується в такому порядку:

  • 1) переможець протягом трьох робочих днів з дня розміщення протоколу аукціону підписує в паперовому вигляді три примірники протоколу та надає їх оператору разом з документами, що підтверджують сплату винагороди;
  • 2) оператор не пізніше наступного робочого дня перевіряє надходження сплати винагороди, підписує примірники протоколу та передає їх замовнику;
  • 3) замовник не пізніше ніж через два робочих дні підписує примірники протоколу та повертає по одному примірнику переможцеві та оператору.