Мідь вид №13 ID: 002-0707
Скасовано замовником
Початкова ціна 2 480 000.00 грн / за лот 124 000.00 грн / за тонну
Дата оголошення 19.01.2018 / 00:00
Подання заяв до 29.01.2018 / 23:59 завершено
Заяви 1 Учасників 1
Дата аукціону 31.01.2018 / 11:00-13:00 Скасовано замовником
Опис лоту
Аукціон
Правила участі
Документи
Брухт кольорових металів
Загальний обсяг 20 т
Мідь вид №13
Класифікація згідно ДСТУ
Вид №13/ ДСТУ 3211:2009/ГОСТ 1639:2009
Умови поставки
автотранспортом ПОКУПЦЯ та за його рахунок на умовах поставки EXW Інкотермс 2010
Умови оплати
Оплата вартості товару здійснюється таким чином: 100% вартості товару, що заплановано до відвантаження покупець сплачує протягом 5 банківських днів із дня отримання попереднього рахунку та листа постачальника про готовність товару до вивозу.
Замовник аукціону
Філія "Одеська залізниця" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200
Адреса замовника
Україна, 65012, Одеська, м. Одеса, вул. Заньковецької, 2
Контактна особа
Кондолов Віталій Сергійович
Телефон: +380(96) 497-66-29
Еmail: NXLom1@odz.gov.ua
Організатор аукціону
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАБ ЮА"
Код ЄДРПОУ: 40514924
Адреса організатора
Україна, 04071, м. Київ, вул. Щекавицька 9-А
Служба підтримки користувачів
Телефон: 044 594 8585
Email: info@tab.com.ua
Тип аукціону:
Відкритий аукціон на підвищення ціни
Початкова ціна продажу лоту:
2 480 000.00 грн / за лот
124 000.00 грн / за тонну
Мінімальний крок аукціону (1%):
24 800.00 грн / лот
1 240.00 грн / тонна
Мінімальна кількість учасників:
2
Гарантійний внесок (10%):
248 000.00 грн
Банківські реквізити для сплати гарантійного внеску:
ВП СМТЗ Одеській Головний матеріально-технічний склад регіональної філії «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця», р/р 26009340114247, ФООУ АТ «Ощадбанк», МФО 328845, код 40081200/222, код ЕДРПОУ для податкових накладних 40075815/222.
Винагорода організатора (1%):
24 800.00 грн
1. РЕЄСТРАЦІЯ

Користувач, який має намір узяти участь в аукціоні, повинен зареєструватися на електронному майданчику у такому порядку:

Зареєстрований користувач одержує доступ до особистого кабінету, вхід до якого здійснюється шляхом авторизації.

2. ІДЕНТИФІКАЦІЯ

Для участі в аукціоні зареєстрований користувач повинен пройти процедуру ідентифікації, що здійснюється в такому порядку:

  • 1) завантаження форми заяви про приєднання до публічного договору (оферти) про надання послуг електронного майданчика uz.tab.com.ua;
  • 2) підписання заяви уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії заяви на адресу contracts@tab.com.ua;
  • 4) перевірка оператором електронного майданчика відомостей, зазначених у заяві, та реєстраційних даних користувача;
  • 5) отримання підтвердження ідентифікації або рішення про відмову в ідентифікації.

Примітка: кроки 1 і 2 здійснюються одноразово. Зареєстровані та ідентифіковані користувачі починають з кроку 3.

3. СПЛАТА ГАРАНТІЙНОГО ВНЕСКУ

З метою отримання можливості подання заяви на участь в аукціоні користувач повинен сплатити на рахунок замовника гарантійний внесок в розмірі 10% початкової ціни продажу лота.

Гарантійний внесок сплачується на підставі договору про надання гарантійного внеску, який укладається між замовником та користувачем у такому порядку:

  • 1) завантаження тексту договору про надання гарантійного внеску на сторінці лота у вкладенні "Документи";
  • 2) підписання договору уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії договору на адресу nxlom1@odz.gov.ua (або надіслання замовнику паперових примірників);
  • 4) не пізніше наступного робочого дня замовник надсилає користувачу скановану копію підписаного з його боку договору;
  • 5) користувач сплачує гарантійний внесок в порядку, установленому в договорі, до закінчення строку прийому заяв, указаного в оголошенні.
4. ПОДАННЯ ЗАЯВИ

Зареєстрований, ідентифікований та авторизований користувач переходить на сторінці лота за посиланням "Подати заяву" та прикріплює скановану копію платіжного документа (платіжного доручення), що підтверджує сплату гарантійного внеску.

Підтвердження подання заяви з фіксацією точної дати та часу її отримання автоматично надсилається користувачу на електронну пошту.

5. ПЕРЕВІРКА ЗАЯВИ

Оператор перевіряє заяву з копією платіжного документа та не пізніше наступного робочого дня реєструє користувача учасником аукціону (або надсилає рішення про відмову у реєстрації).

Примітка: рішення про реєстрацію користувача учасником аукціону скасовується у разі одержання від замовника інформації про ненадходження гарантійного внеску користувача за дві години до початку аукціону

6. АУКЦІОН

Зареєстровані учасники переходять до модуля аукціону за посиланням на сторінці лота, в особистому кабінеті або в електронному листі за умови авторизації на електронному майданчику.

7. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ

Договір поставки укладається між замовником та переможцем аукціону за межами електронного майданчика в установленому законодавством порядку на підставі підписаного переможцем, оператором та замовником протоколу аукціону протягом десяти робочих днів з дня підписання протоколу аукціону.

Протокол аукціону підписується в такому порядку:

  • 1) переможець протягом трьох робочих днів з дня розміщення протоколу аукціону підписує в паперовому вигляді три примірники протоколу та надає їх оператору разом з документами, що підтверджують сплату винагороди;
  • 2) оператор не пізніше наступного робочого дня перевіряє надходження сплати винагороди, підписує примірники протоколу та передає їх замовнику;
  • 3) замовник не пізніше ніж через два робочих дні підписує примірники протоколу та повертає по одному примірнику переможцеві та оператору.