Архів лотів
Брухт сталевий вид №501 ID: 020-0704
126 000.00 грн / за лот
6 300.00 грн / за тонну
Завершено
Початкова ціна 126 000.00 грн / за лот 6 300.00 грн / за тонну
Дата оголошення 12.01.2018 / 00:00
Подання заяв до 16.01.2018 / 23:59 завершено
Заяви 3 Учасників 3
Дата аукціону 18.01.2018 / 11:00-13:00 Завершено
Опис лоту
Аукціон
Правила участі
Документи
Брухт чорних металів
Загальний обсяг 20 т
Брухт сталевий № 501
Класифікація згідно ДСТУ
Вид №501/ ДСТУ 4121-2002
Тип аукціону:
Відкритий аукціон на підвищення ціни
Початкова ціна продажу лоту:
126 000.00 грн / за лот
6 300.00 грн / за тонну
Мінімальний крок аукціону (1%):
1 260.00 грн / лот
63.00 грн / тонна
Мінімальна кількість учасників:
2
Гарантійний внесок (10%):
12 600.00 грн
Банківські реквізити для сплати гарантійного внеску:
Р\рх. 26006000026933 АТ “Укрексімбанк” у м.Львові МФО 322313
Винагорода організатора (1%):
1 260.00 грн
1. РЕЄСТРАЦІЯ

Користувач, який має намір узяти участь в аукціоні, повинен зареєструватися на електронному майданчику у такому порядку:

Зареєстрований користувач одержує доступ до особистого кабінету, вхід до якого здійснюється шляхом авторизації.

2. ІДЕНТИФІКАЦІЯ

Для участі в аукціоні зареєстрований користувач повинен пройти процедуру ідентифікації, що здійснюється в такому порядку:

  • 1) завантаження форми заяви про приєднання до публічного договору (оферти) про надання послуг електронного майданчика uz.tab.com.ua;
  • 2) підписання заяви уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії заяви на адресу contracts@tab.com.ua;
  • 4) перевірка оператором електронного майданчика відомостей, зазначених у заяві, та реєстраційних даних користувача;
  • 5) отримання підтвердження ідентифікації або рішення про відмову в ідентифікації.

Примітка: кроки 1 і 2 здійснюються одноразово. Зареєстровані та ідентифіковані користувачі починають з кроку 3.

3. СПЛАТА ГАРАНТІЙНОГО ВНЕСКУ

З метою отримання можливості подання заяви на участь в аукціоні користувач повинен сплатити на рахунок замовника гарантійний внесок в розмірі 10% початкової ціни продажу лота.

Гарантійний внесок сплачується на підставі договору про надання гарантійного внеску, який укладається між замовником та користувачем у такому порядку:

  • 1) завантаження тексту договору про надання гарантійного внеску на сторінці лота у вкладенні "Документи";
  • 2) підписання договору уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії договору на адресу matsevko_ty@llrz.com.ua (або надіслання замовнику паперових примірників);
  • 4) не пізніше наступного робочого дня замовник надсилає користувачу скановану копію підписаного з його боку договору;
  • 5) користувач сплачує гарантійний внесок в порядку, установленому в договорі, до закінчення строку прийому заяв, указаного в оголошенні.
4. ПОДАННЯ ЗАЯВИ

Зареєстрований, ідентифікований та авторизований користувач переходить на сторінці лота за посиланням "Подати заяву" та прикріплює скановану копію платіжного документа (платіжного доручення), що підтверджує сплату гарантійного внеску.

Підтвердження подання заяви з фіксацією точної дати та часу її отримання автоматично надсилається користувачу на електронну пошту.

5. ПЕРЕВІРКА ЗАЯВИ

Оператор перевіряє заяву з копією платіжного документа та не пізніше наступного робочого дня реєструє користувача учасником аукціону (або надсилає рішення про відмову у реєстрації).

Примітка: рішення про реєстрацію користувача учасником аукціону скасовується у разі одержання від замовника інформації про ненадходження гарантійного внеску користувача за дві години до початку аукціону

6. АУКЦІОН

Зареєстровані учасники переходять до модуля аукціону за посиланням на сторінці лота, в особистому кабінеті або в електронному листі за умови авторизації на електронному майданчику.

7. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ

Договір поставки укладається між замовником та переможцем аукціону за межами електронного майданчика в установленому законодавством порядку на підставі підписаного переможцем, оператором та замовником протоколу аукціону протягом десяти робочих днів з дня підписання протоколу аукціону.

Протокол аукціону підписується в такому порядку:

  • 1) переможець протягом трьох робочих днів з дня розміщення протоколу аукціону підписує в паперовому вигляді три примірники протоколу та надає їх оператору разом з документами, що підтверджують сплату винагороди;
  • 2) оператор не пізніше наступного робочого дня перевіряє надходження сплати винагороди, підписує примірники протоколу та передає їх замовнику;
  • 3) замовник не пізніше ніж через два робочих дні підписує примірники протоколу та повертає по одному примірнику переможцеві та оператору.
Брухт сталевий вид № 5 ID: 020-0703
127 000.00 грн / за лот
6 350.00 грн / за тонну
Завершено
Початкова ціна 127 000.00 грн / за лот 6 350.00 грн / за тонну
Дата оголошення 12.01.2018 / 00:00
Подання заяв до 16.01.2018 / 23:59 завершено
Заяви 4 Учасників 4
Дата аукціону 18.01.2018 / 11:00-13:00 Завершено
Опис лоту
Аукціон
Правила участі
Документи
Брухт чорних металів
Загальний обсяг 20 т
Брухт сталевий № 5
Класифікація згідно ДСТУ
Вид №5/ ДСТУ 4121-2002
Тип аукціону:
Відкритий аукціон на підвищення ціни
Початкова ціна продажу лоту:
127 000.00 грн / за лот
6 350.00 грн / за тонну
Мінімальний крок аукціону (1%):
1 270.00 грн / лот
63.50 грн / тонна
Мінімальна кількість учасників:
2
Гарантійний внесок (10%):
12 700.00 грн
Банківські реквізити для сплати гарантійного внеску:
Р\рх. 26006000026933 АТ “Укрексімбанк” у м.Львові МФО 322313
Винагорода організатора (1%):
1 270.00 грн
1. РЕЄСТРАЦІЯ

Користувач, який має намір узяти участь в аукціоні, повинен зареєструватися на електронному майданчику у такому порядку:

Зареєстрований користувач одержує доступ до особистого кабінету, вхід до якого здійснюється шляхом авторизації.

2. ІДЕНТИФІКАЦІЯ

Для участі в аукціоні зареєстрований користувач повинен пройти процедуру ідентифікації, що здійснюється в такому порядку:

  • 1) завантаження форми заяви про приєднання до публічного договору (оферти) про надання послуг електронного майданчика uz.tab.com.ua;
  • 2) підписання заяви уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії заяви на адресу contracts@tab.com.ua;
  • 4) перевірка оператором електронного майданчика відомостей, зазначених у заяві, та реєстраційних даних користувача;
  • 5) отримання підтвердження ідентифікації або рішення про відмову в ідентифікації.

Примітка: кроки 1 і 2 здійснюються одноразово. Зареєстровані та ідентифіковані користувачі починають з кроку 3.

3. СПЛАТА ГАРАНТІЙНОГО ВНЕСКУ

З метою отримання можливості подання заяви на участь в аукціоні користувач повинен сплатити на рахунок замовника гарантійний внесок в розмірі 10% початкової ціни продажу лота.

Гарантійний внесок сплачується на підставі договору про надання гарантійного внеску, який укладається між замовником та користувачем у такому порядку:

  • 1) завантаження тексту договору про надання гарантійного внеску на сторінці лота у вкладенні "Документи";
  • 2) підписання договору уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії договору на адресу matsevko_ty@llrz.com.ua (або надіслання замовнику паперових примірників);
  • 4) не пізніше наступного робочого дня замовник надсилає користувачу скановану копію підписаного з його боку договору;
  • 5) користувач сплачує гарантійний внесок в порядку, установленому в договорі, до закінчення строку прийому заяв, указаного в оголошенні.
4. ПОДАННЯ ЗАЯВИ

Зареєстрований, ідентифікований та авторизований користувач переходить на сторінці лота за посиланням "Подати заяву" та прикріплює скановану копію платіжного документа (платіжного доручення), що підтверджує сплату гарантійного внеску.

Підтвердження подання заяви з фіксацією точної дати та часу її отримання автоматично надсилається користувачу на електронну пошту.

5. ПЕРЕВІРКА ЗАЯВИ

Оператор перевіряє заяву з копією платіжного документа та не пізніше наступного робочого дня реєструє користувача учасником аукціону (або надсилає рішення про відмову у реєстрації).

Примітка: рішення про реєстрацію користувача учасником аукціону скасовується у разі одержання від замовника інформації про ненадходження гарантійного внеску користувача за дві години до початку аукціону

6. АУКЦІОН

Зареєстровані учасники переходять до модуля аукціону за посиланням на сторінці лота, в особистому кабінеті або в електронному листі за умови авторизації на електронному майданчику.

7. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ

Договір поставки укладається між замовником та переможцем аукціону за межами електронного майданчика в установленому законодавством порядку на підставі підписаного переможцем, оператором та замовником протоколу аукціону протягом десяти робочих днів з дня підписання протоколу аукціону.

Протокол аукціону підписується в такому порядку:

  • 1) переможець протягом трьох робочих днів з дня розміщення протоколу аукціону підписує в паперовому вигляді три примірники протоколу та надає їх оператору разом з документами, що підтверджують сплату винагороди;
  • 2) оператор не пізніше наступного робочого дня перевіряє надходження сплати винагороди, підписує примірники протоколу та передає їх замовнику;
  • 3) замовник не пізніше ніж через два робочих дні підписує примірники протоколу та повертає по одному примірнику переможцеві та оператору.
Стружка сталева вид №503 ID: 020-0702
97 000.00 грн / за лот
4 850.00 грн / за тонну
Завершено
Початкова ціна 97 000.00 грн / за лот 4 850.00 грн / за тонну
Дата оголошення 12.01.2018 / 00:00
Подання заяв до 16.01.2018 / 23:59 завершено
Заяви 4 Учасників 4
Дата аукціону 18.01.2018 / 11:00-13:00 Завершено
Опис лоту
Аукціон
Правила участі
Документи
Брухт чорних металів
Загальний обсяг 20 т
Стружка сталева в'юноподібна
Класифікація згідно ДСТУ
Вид №503/ ДСТУ 4121-2002
Тип аукціону:
Відкритий аукціон на підвищення ціни
Початкова ціна продажу лоту:
97 000.00 грн / за лот
4 850.00 грн / за тонну
Мінімальний крок аукціону (1%):
970.00 грн / лот
48.50 грн / тонна
Мінімальна кількість учасників:
2
Гарантійний внесок (10%):
9 700.00 грн
Банківські реквізити для сплати гарантійного внеску:
Р\рх. 26006000026933 АТ “Укрексімбанк” у м.Львові МФО 322313
Винагорода організатора (1%):
970.00 грн
1. РЕЄСТРАЦІЯ

Користувач, який має намір узяти участь в аукціоні, повинен зареєструватися на електронному майданчику у такому порядку:

Зареєстрований користувач одержує доступ до особистого кабінету, вхід до якого здійснюється шляхом авторизації.

2. ІДЕНТИФІКАЦІЯ

Для участі в аукціоні зареєстрований користувач повинен пройти процедуру ідентифікації, що здійснюється в такому порядку:

  • 1) завантаження форми заяви про приєднання до публічного договору (оферти) про надання послуг електронного майданчика uz.tab.com.ua;
  • 2) підписання заяви уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії заяви на адресу contracts@tab.com.ua;
  • 4) перевірка оператором електронного майданчика відомостей, зазначених у заяві, та реєстраційних даних користувача;
  • 5) отримання підтвердження ідентифікації або рішення про відмову в ідентифікації.

Примітка: кроки 1 і 2 здійснюються одноразово. Зареєстровані та ідентифіковані користувачі починають з кроку 3.

3. СПЛАТА ГАРАНТІЙНОГО ВНЕСКУ

З метою отримання можливості подання заяви на участь в аукціоні користувач повинен сплатити на рахунок замовника гарантійний внесок в розмірі 10% початкової ціни продажу лота.

Гарантійний внесок сплачується на підставі договору про надання гарантійного внеску, який укладається між замовником та користувачем у такому порядку:

  • 1) завантаження тексту договору про надання гарантійного внеску на сторінці лота у вкладенні "Документи";
  • 2) підписання договору уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії договору на адресу matsevko_ty@llrz.com.ua (або надіслання замовнику паперових примірників);
  • 4) не пізніше наступного робочого дня замовник надсилає користувачу скановану копію підписаного з його боку договору;
  • 5) користувач сплачує гарантійний внесок в порядку, установленому в договорі, до закінчення строку прийому заяв, указаного в оголошенні.
4. ПОДАННЯ ЗАЯВИ

Зареєстрований, ідентифікований та авторизований користувач переходить на сторінці лота за посиланням "Подати заяву" та прикріплює скановану копію платіжного документа (платіжного доручення), що підтверджує сплату гарантійного внеску.

Підтвердження подання заяви з фіксацією точної дати та часу її отримання автоматично надсилається користувачу на електронну пошту.

5. ПЕРЕВІРКА ЗАЯВИ

Оператор перевіряє заяву з копією платіжного документа та не пізніше наступного робочого дня реєструє користувача учасником аукціону (або надсилає рішення про відмову у реєстрації).

Примітка: рішення про реєстрацію користувача учасником аукціону скасовується у разі одержання від замовника інформації про ненадходження гарантійного внеску користувача за дві години до початку аукціону

6. АУКЦІОН

Зареєстровані учасники переходять до модуля аукціону за посиланням на сторінці лота, в особистому кабінеті або в електронному листі за умови авторизації на електронному майданчику.

7. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ

Договір поставки укладається між замовником та переможцем аукціону за межами електронного майданчика в установленому законодавством порядку на підставі підписаного переможцем, оператором та замовником протоколу аукціону протягом десяти робочих днів з дня підписання протоколу аукціону.

Протокол аукціону підписується в такому порядку:

  • 1) переможець протягом трьох робочих днів з дня розміщення протоколу аукціону підписує в паперовому вигляді три примірники протоколу та надає їх оператору разом з документами, що підтверджують сплату винагороди;
  • 2) оператор не пізніше наступного робочого дня перевіряє надходження сплати винагороди, підписує примірники протоколу та передає їх замовнику;
  • 3) замовник не пізніше ніж через два робочих дні підписує примірники протоколу та повертає по одному примірнику переможцеві та оператору.
Брухт чорних металів вид №26 ID: 002-0701
3 930 000.00 грн / за лот
6 550.00 грн / за тонну
Завершено
Початкова ціна 3 930 000.00 грн / за лот 6 550.00 грн / за тонну
Дата оголошення 11.01.2018 / 00:00
Подання заяв до 15.01.2018 / 23:59 завершено
Заяви 2 Учасників 2
Дата аукціону 17.01.2018 / 11:00-13:14 Завершено
Опис лоту
Аукціон
Правила участі
Документи
Брухт чорних металів
Загальний обсяг 600 т
Брухт чорних металів Вид №26
Класифікація згідно ДСТУ
Вид №26/ ДСТУ 4121-2002
Тип аукціону:
Відкритий аукціон на підвищення ціни
Початкова ціна продажу лоту:
3 930 000.00 грн / за лот
6 550.00 грн / за тонну
Мінімальний крок аукціону (1%):
39 300.00 грн / лот
65.50 грн / тонна
Мінімальна кількість учасників:
2
Гарантійний внесок (10%):
393 000.00 грн
Банківські реквізити для сплати гарантійного внеску:
ВП СМТЗ Одеській Головний матеріально-технічний склад регіональної філії «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця», р/р 26009340114247, ФООУ АТ «Ощадбанк», МФО 328845, код 40081200/222, код ЕДРПОУ для податкових накладних 40075815/222.
Винагорода організатора (1%):
39 300.00 грн
1. РЕЄСТРАЦІЯ

Користувач, який має намір узяти участь в аукціоні, повинен зареєструватися на електронному майданчику у такому порядку:

Зареєстрований користувач одержує доступ до особистого кабінету, вхід до якого здійснюється шляхом авторизації.

2. ІДЕНТИФІКАЦІЯ

Для участі в аукціоні зареєстрований користувач повинен пройти процедуру ідентифікації, що здійснюється в такому порядку:

  • 1) завантаження форми заяви про приєднання до публічного договору (оферти) про надання послуг електронного майданчика uz.tab.com.ua;
  • 2) підписання заяви уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії заяви на адресу contracts@tab.com.ua;
  • 4) перевірка оператором електронного майданчика відомостей, зазначених у заяві, та реєстраційних даних користувача;
  • 5) отримання підтвердження ідентифікації або рішення про відмову в ідентифікації.

Примітка: кроки 1 і 2 здійснюються одноразово. Зареєстровані та ідентифіковані користувачі починають з кроку 3.

3. СПЛАТА ГАРАНТІЙНОГО ВНЕСКУ

З метою отримання можливості подання заяви на участь в аукціоні користувач повинен сплатити на рахунок замовника гарантійний внесок в розмірі 10% початкової ціни продажу лота.

Гарантійний внесок сплачується на підставі договору про надання гарантійного внеску, який укладається між замовником та користувачем у такому порядку:

  • 1) завантаження тексту договору про надання гарантійного внеску на сторінці лота у вкладенні "Документи";
  • 2) підписання договору уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії договору на адресу nxlom1@odz.gov.ua (або надіслання замовнику паперових примірників);
  • 4) не пізніше наступного робочого дня замовник надсилає користувачу скановану копію підписаного з його боку договору;
  • 5) користувач сплачує гарантійний внесок в порядку, установленому в договорі, до закінчення строку прийому заяв, указаного в оголошенні.
4. ПОДАННЯ ЗАЯВИ

Зареєстрований, ідентифікований та авторизований користувач переходить на сторінці лота за посиланням "Подати заяву" та прикріплює скановану копію платіжного документа (платіжного доручення), що підтверджує сплату гарантійного внеску.

Підтвердження подання заяви з фіксацією точної дати та часу її отримання автоматично надсилається користувачу на електронну пошту.

5. ПЕРЕВІРКА ЗАЯВИ

Оператор перевіряє заяву з копією платіжного документа та не пізніше наступного робочого дня реєструє користувача учасником аукціону (або надсилає рішення про відмову у реєстрації).

Примітка: рішення про реєстрацію користувача учасником аукціону скасовується у разі одержання від замовника інформації про ненадходження гарантійного внеску користувача за дві години до початку аукціону

6. АУКЦІОН

Зареєстровані учасники переходять до модуля аукціону за посиланням на сторінці лота, в особистому кабінеті або в електронному листі за умови авторизації на електронному майданчику.

7. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ

Договір поставки укладається між замовником та переможцем аукціону за межами електронного майданчика в установленому законодавством порядку на підставі підписаного переможцем, оператором та замовником протоколу аукціону протягом десяти робочих днів з дня підписання протоколу аукціону.

Протокол аукціону підписується в такому порядку:

  • 1) переможець протягом трьох робочих днів з дня розміщення протоколу аукціону підписує в паперовому вигляді три примірники протоколу та надає їх оператору разом з документами, що підтверджують сплату винагороди;
  • 2) оператор не пізніше наступного робочого дня перевіряє надходження сплати винагороди, підписує примірники протоколу та передає їх замовнику;
  • 3) замовник не пізніше ніж через два робочих дні підписує примірники протоколу та повертає по одному примірнику переможцеві та оператору.
Брухт чорних металів вид №503 ID: 004-0698
976 432.00 грн / за лот
4 882.16 грн / за тонну
Завершено
Початкова ціна 976 432.00 грн / за лот 4 882.16 грн / за тонну
Дата оголошення 19.12.2017 / 00:00
Подання заяв до 27.12.2017 / 23:59 завершено
Заяви 2 Учасників 2
Дата аукціону 29.12.2017 / 11:00-13:14 Завершено
Опис лоту
Аукціон
Правила участі
Документи
Брухт чорних металів
Загальний обсяг 200 т
Стружка сталева
Класифікація згідно ДСТУ
Вид №503/ ДСТУ 4121-2002
Тип аукціону:
Відкритий аукціон на підвищення ціни
Початкова ціна продажу лоту:
976 432.00 грн / за лот
4 882.16 грн / за тонну
Мінімальний крок аукціону (1%):
9 764.32 грн / лот
48.83 грн / тонна
Мінімальна кількість учасників:
2
Гарантійний внесок (10%):
97 643.20 грн
Банківські реквізити для сплати гарантійного внеску:
п/р № 26001301148953 в ТВБВ № 10026/0657, в філії Головного по м. Києву та Київській області, АТ «Ощадбанк», МФО 322669, ЄДРПОУ філії: 40081326. Призначення платежу: забезпечення участі в електронному аукціоні з продажу металобрухту.
Винагорода організатора (1%):
9 764.32 грн
1. РЕЄСТРАЦІЯ

Користувач, який має намір узяти участь в аукціоні, повинен зареєструватися на електронному майданчику у такому порядку:

Зареєстрований користувач одержує доступ до особистого кабінету, вхід до якого здійснюється шляхом авторизації.

2. ІДЕНТИФІКАЦІЯ

Для участі в аукціоні зареєстрований користувач повинен пройти процедуру ідентифікації, що здійснюється в такому порядку:

  • 1) завантаження форми заяви про приєднання до публічного договору (оферти) про надання послуг електронного майданчика uz.tab.com.ua;
  • 2) підписання заяви уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії заяви на адресу contracts@tab.com.ua;
  • 4) перевірка оператором електронного майданчика відомостей, зазначених у заяві, та реєстраційних даних користувача;
  • 5) отримання підтвердження ідентифікації або рішення про відмову в ідентифікації.

Примітка: кроки 1 і 2 здійснюються одноразово. Зареєстровані та ідентифіковані користувачі починають з кроку 3.

3. СПЛАТА ГАРАНТІЙНОГО ВНЕСКУ

З метою отримання можливості подання заяви на участь в аукціоні користувач повинен сплатити на рахунок замовника гарантійний внесок в розмірі 10% початкової ціни продажу лота.

Гарантійний внесок сплачується на підставі договору про надання гарантійного внеску, який укладається між замовником та користувачем у такому порядку:

  • 1) завантаження тексту договору про надання гарантійного внеску на сторінці лота у вкладенні "Документи";
  • 2) підписання договору уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії договору на адресу post2@ukrreftrans.gov.ua (або надіслання замовнику паперових примірників);
  • 4) не пізніше наступного робочого дня замовник надсилає користувачу скановану копію підписаного з його боку договору;
  • 5) користувач сплачує гарантійний внесок в порядку, установленому в договорі, до закінчення строку прийому заяв, указаного в оголошенні.
4. ПОДАННЯ ЗАЯВИ

Зареєстрований, ідентифікований та авторизований користувач переходить на сторінці лота за посиланням "Подати заяву" та прикріплює скановану копію платіжного документа (платіжного доручення), що підтверджує сплату гарантійного внеску.

Підтвердження подання заяви з фіксацією точної дати та часу її отримання автоматично надсилається користувачу на електронну пошту.

5. ПЕРЕВІРКА ЗАЯВИ

Оператор перевіряє заяву з копією платіжного документа та не пізніше наступного робочого дня реєструє користувача учасником аукціону (або надсилає рішення про відмову у реєстрації).

Примітка: рішення про реєстрацію користувача учасником аукціону скасовується у разі одержання від замовника інформації про ненадходження гарантійного внеску користувача за дві години до початку аукціону

6. АУКЦІОН

Зареєстровані учасники переходять до модуля аукціону за посиланням на сторінці лота, в особистому кабінеті або в електронному листі за умови авторизації на електронному майданчику.

7. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ

Договір поставки укладається між замовником та переможцем аукціону за межами електронного майданчика в установленому законодавством порядку на підставі підписаного переможцем, оператором та замовником протоколу аукціону протягом десяти робочих днів з дня підписання протоколу аукціону.

Протокол аукціону підписується в такому порядку:

  • 1) переможець протягом трьох робочих днів з дня розміщення протоколу аукціону підписує в паперовому вигляді три примірники протоколу та надає їх оператору разом з документами, що підтверджують сплату винагороди;
  • 2) оператор не пізніше наступного робочого дня перевіряє надходження сплати винагороди, підписує примірники протоколу та передає їх замовнику;
  • 3) замовник не пізніше ніж через два робочих дні підписує примірники протоколу та повертає по одному примірнику переможцеві та оператору.
Стружка сталева вид №503 ID: 013-0668
303 274.40 грн / за лот
4 840.00 грн / за тонну
Завершено
Початкова ціна 303 274.40 грн / за лот 4 840.00 грн / за тонну
Дата оголошення 04.12.2017 / 00:00
Подання заяв до 20.12.2017 / 23:59 завершено
Заяви 2 Учасників 2
Дата аукціону 22.12.2017 / 11:00-13:00 Завершено
Опис лоту
Аукціон
Правила участі
Документи
Брухт чорних металів
Загальний обсяг 62.66 т
Стружка сталева вид №503 (в’юноподібна сталева стружка).
Класифікація згідно ДСТУ
Вид №503/ ДСТУ 4121-2002
Тип аукціону:
Відкритий аукціон на підвищення ціни
Початкова ціна продажу лоту:
303 274.40 грн / за лот
4 840.00 грн / за тонну
Мінімальний крок аукціону (1%):
3 032.75 грн / лот
48.40 грн / тонна
Мінімальна кількість учасників:
2
Гарантійний внесок (10%):
30 327.44 грн
Банківські реквізити для сплати гарантійного внеску:
Код ЄДРПОУ 40123454 Банк: філії-Головного управління по м.Києву та Київській області АТ «Ощадбанк» МФО 322669 п/р 26005300150142 призначення платежу :забезпечення участі в електронному аукціоні з продажу металобрухту за лотом №_________, згідно оголошення щодо проведення аукціону з реалізації металобрухту розміщеного на електронному майданчику uz.tab.com.ua “___”____________2017)
Винагорода організатора (1%):
3 032.75 грн
1. РЕЄСТРАЦІЯ

Користувач, який має намір узяти участь в аукціоні, повинен зареєструватися на електронному майданчику у такому порядку:

Зареєстрований користувач одержує доступ до особистого кабінету, вхід до якого здійснюється шляхом авторизації.

2. ІДЕНТИФІКАЦІЯ

Для участі в аукціоні зареєстрований користувач повинен пройти процедуру ідентифікації, що здійснюється в такому порядку:

  • 1) завантаження форми заяви про приєднання до публічного договору (оферти) про надання послуг електронного майданчика uz.tab.com.ua;
  • 2) підписання заяви уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії заяви на адресу contracts@tab.com.ua;
  • 4) перевірка оператором електронного майданчика відомостей, зазначених у заяві, та реєстраційних даних користувача;
  • 5) отримання підтвердження ідентифікації або рішення про відмову в ідентифікації.

Примітка: кроки 1 і 2 здійснюються одноразово. Зареєстровані та ідентифіковані користувачі починають з кроку 3.

3. СПЛАТА ГАРАНТІЙНОГО ВНЕСКУ

З метою отримання можливості подання заяви на участь в аукціоні користувач повинен сплатити на рахунок замовника гарантійний внесок в розмірі 10% початкової ціни продажу лота.

Гарантійний внесок сплачується на підставі договору про надання гарантійного внеску, який укладається між замовником та користувачем у такому порядку:

  • 1) завантаження тексту договору про надання гарантійного внеску на сторінці лота у вкладенні "Документи";
  • 2) підписання договору уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії договору на адресу crekm@i.ua (або надіслання замовнику паперових примірників);
  • 4) не пізніше наступного робочого дня замовник надсилає користувачу скановану копію підписаного з його боку договору;
  • 5) користувач сплачує гарантійний внесок в порядку, установленому в договорі, до закінчення строку прийому заяв, указаного в оголошенні.
4. ПОДАННЯ ЗАЯВИ

Зареєстрований, ідентифікований та авторизований користувач переходить на сторінці лота за посиланням "Подати заяву" та прикріплює скановану копію платіжного документа (платіжного доручення), що підтверджує сплату гарантійного внеску.

Підтвердження подання заяви з фіксацією точної дати та часу її отримання автоматично надсилається користувачу на електронну пошту.

5. ПЕРЕВІРКА ЗАЯВИ

Оператор перевіряє заяву з копією платіжного документа та не пізніше наступного робочого дня реєструє користувача учасником аукціону (або надсилає рішення про відмову у реєстрації).

Примітка: рішення про реєстрацію користувача учасником аукціону скасовується у разі одержання від замовника інформації про ненадходження гарантійного внеску користувача за дві години до початку аукціону

6. АУКЦІОН

Зареєстровані учасники переходять до модуля аукціону за посиланням на сторінці лота, в особистому кабінеті або в електронному листі за умови авторизації на електронному майданчику.

7. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ

Договір поставки укладається між замовником та переможцем аукціону за межами електронного майданчика в установленому законодавством порядку на підставі підписаного переможцем, оператором та замовником протоколу аукціону протягом десяти робочих днів з дня підписання протоколу аукціону.

Протокол аукціону підписується в такому порядку:

  • 1) переможець протягом трьох робочих днів з дня розміщення протоколу аукціону підписує в паперовому вигляді три примірники протоколу та надає їх оператору разом з документами, що підтверджують сплату винагороди;
  • 2) оператор не пізніше наступного робочого дня перевіряє надходження сплати винагороди, підписує примірники протоколу та передає їх замовнику;
  • 3) замовник не пізніше ніж через два робочих дні підписує примірники протоколу та повертає по одному примірнику переможцеві та оператору.
Брухт сталевий вид №501 ID: 013-0687
338 310.00 грн / за лот
6 300.00 грн / за тонну
Завершено
Початкова ціна 338 310.00 грн / за лот 6 300.00 грн / за тонну
Дата оголошення 06.12.2017 / 00:00
Подання заяв до 19.12.2017 / 23:59 завершено
Заяви 2 Учасників 2
Дата аукціону 21.12.2017 / 11:00-13:00 Завершено
Опис лоту
Аукціон
Правила участі
Документи
Брухт чорних металів
Загальний обсяг 53.7 т
Брухт сталевий легковаговий, листовий, металоконструкції (товщина до 6 мм)
Класифікація згідно ДСТУ
Вид №501/ ДСТУ 4121-2002
Тип аукціону:
Відкритий аукціон на підвищення ціни
Початкова ціна продажу лоту:
338 310.00 грн / за лот
6 300.00 грн / за тонну
Мінімальний крок аукціону (1%):
3 383.10 грн / лот
63.00 грн / тонна
Мінімальна кількість учасників:
2
Гарантійний внесок (10%):
33 831.00 грн
Банківські реквізити для сплати гарантійного внеску:
Код ЄДРПОУ 40123454 Банк: філії-Головного управління по м.Києву та Київській області АТ «Ощадбанк» МФО 322669 п/р 26005300150142 призначення платежу :забезпечення участі в електронному аукціоні з продажу металобрухту за лотом №_________, згідно оголошення щодо проведення аукціону з реалізації металобрухту розміщеного на електронному майданчику uz.tab.com.ua “___”____________2017)
Винагорода організатора (1%):
3 383.10 грн
1. РЕЄСТРАЦІЯ

Користувач, який має намір узяти участь в аукціоні, повинен зареєструватися на електронному майданчику у такому порядку:

Зареєстрований користувач одержує доступ до особистого кабінету, вхід до якого здійснюється шляхом авторизації.

2. ІДЕНТИФІКАЦІЯ

Для участі в аукціоні зареєстрований користувач повинен пройти процедуру ідентифікації, що здійснюється в такому порядку:

  • 1) завантаження форми заяви про приєднання до публічного договору (оферти) про надання послуг електронного майданчика uz.tab.com.ua;
  • 2) підписання заяви уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії заяви на адресу contracts@tab.com.ua;
  • 4) перевірка оператором електронного майданчика відомостей, зазначених у заяві, та реєстраційних даних користувача;
  • 5) отримання підтвердження ідентифікації або рішення про відмову в ідентифікації.

Примітка: кроки 1 і 2 здійснюються одноразово. Зареєстровані та ідентифіковані користувачі починають з кроку 3.

3. СПЛАТА ГАРАНТІЙНОГО ВНЕСКУ

З метою отримання можливості подання заяви на участь в аукціоні користувач повинен сплатити на рахунок замовника гарантійний внесок в розмірі 10% початкової ціни продажу лота.

Гарантійний внесок сплачується на підставі договору про надання гарантійного внеску, який укладається між замовником та користувачем у такому порядку:

  • 1) завантаження тексту договору про надання гарантійного внеску на сторінці лота у вкладенні "Документи";
  • 2) підписання договору уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії договору на адресу crekm@i.ua (або надіслання замовнику паперових примірників);
  • 4) не пізніше наступного робочого дня замовник надсилає користувачу скановану копію підписаного з його боку договору;
  • 5) користувач сплачує гарантійний внесок в порядку, установленому в договорі, до закінчення строку прийому заяв, указаного в оголошенні.
4. ПОДАННЯ ЗАЯВИ

Зареєстрований, ідентифікований та авторизований користувач переходить на сторінці лота за посиланням "Подати заяву" та прикріплює скановану копію платіжного документа (платіжного доручення), що підтверджує сплату гарантійного внеску.

Підтвердження подання заяви з фіксацією точної дати та часу її отримання автоматично надсилається користувачу на електронну пошту.

5. ПЕРЕВІРКА ЗАЯВИ

Оператор перевіряє заяву з копією платіжного документа та не пізніше наступного робочого дня реєструє користувача учасником аукціону (або надсилає рішення про відмову у реєстрації).

Примітка: рішення про реєстрацію користувача учасником аукціону скасовується у разі одержання від замовника інформації про ненадходження гарантійного внеску користувача за дві години до початку аукціону

6. АУКЦІОН

Зареєстровані учасники переходять до модуля аукціону за посиланням на сторінці лота, в особистому кабінеті або в електронному листі за умови авторизації на електронному майданчику.

7. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ

Договір поставки укладається між замовником та переможцем аукціону за межами електронного майданчика в установленому законодавством порядку на підставі підписаного переможцем, оператором та замовником протоколу аукціону протягом десяти робочих днів з дня підписання протоколу аукціону.

Протокол аукціону підписується в такому порядку:

  • 1) переможець протягом трьох робочих днів з дня розміщення протоколу аукціону підписує в паперовому вигляді три примірники протоколу та надає їх оператору разом з документами, що підтверджують сплату винагороди;
  • 2) оператор не пізніше наступного робочого дня перевіряє надходження сплати винагороди, підписує примірники протоколу та передає їх замовнику;
  • 3) замовник не пізніше ніж через два робочих дні підписує примірники протоколу та повертає по одному примірнику переможцеві та оператору.
Стружка сталева вид №503 ID: 010-0696
1 455 000.00 грн / за лот
4 850.00 грн / за тонну
Завершено
Початкова ціна 1 455 000.00 грн / за лот 4 850.00 грн / за тонну
Дата оголошення 14.12.2017 / 00:00
Подання заяв до 18.12.2017 / 23:59 завершено
Заяви 2 Учасників 2
Дата аукціону 20.12.2017 / 11:00-13:17 Завершено
Опис лоту
Аукціон
Правила участі
Документи
Брухт чорних металів
Загальний обсяг 300 т
Стружка сталева
Класифікація згідно ДСТУ
Підвид №503/ ДСТУ 4121-2002
Тип аукціону:
Відкритий аукціон на підвищення ціни
Початкова ціна продажу лоту:
1 455 000.00 грн / за лот
4 850.00 грн / за тонну
Мінімальний крок аукціону (1%):
14 550.00 грн / лот
48.50 грн / тонна
Мінімальна кількість учасників:
2
Гарантійний внесок (10%):
145 500.00 грн
Банківські реквізити для сплати гарантійного внеску:
п\р 26006315555199 в ХОУ АТ «Ощадбанк» МФО 351823 м.Харків
Винагорода організатора (1%):
14 550.00 грн
1. РЕЄСТРАЦІЯ

Користувач, який має намір узяти участь в аукціоні, повинен зареєструватися на електронному майданчику у такому порядку:

Зареєстрований користувач одержує доступ до особистого кабінету, вхід до якого здійснюється шляхом авторизації.

2. ІДЕНТИФІКАЦІЯ

Для участі в аукціоні зареєстрований користувач повинен пройти процедуру ідентифікації, що здійснюється в такому порядку:

  • 1) завантаження форми заяви про приєднання до публічного договору (оферти) про надання послуг електронного майданчика uz.tab.com.ua;
  • 2) підписання заяви уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії заяви на адресу contracts@tab.com.ua;
  • 4) перевірка оператором електронного майданчика відомостей, зазначених у заяві, та реєстраційних даних користувача;
  • 5) отримання підтвердження ідентифікації або рішення про відмову в ідентифікації.

Примітка: кроки 1 і 2 здійснюються одноразово. Зареєстровані та ідентифіковані користувачі починають з кроку 3.

3. СПЛАТА ГАРАНТІЙНОГО ВНЕСКУ

З метою отримання можливості подання заяви на участь в аукціоні користувач повинен сплатити на рахунок замовника гарантійний внесок в розмірі 10% початкової ціни продажу лота.

Гарантійний внесок сплачується на підставі договору про надання гарантійного внеску, який укладається між замовником та користувачем у такому порядку:

  • 1) завантаження тексту договору про надання гарантійного внеску на сторінці лота у вкладенні "Документи";
  • 2) підписання договору уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії договору на адресу nh_metlom@ukr.net (або надіслання замовнику паперових примірників);
  • 4) не пізніше наступного робочого дня замовник надсилає користувачу скановану копію підписаного з його боку договору;
  • 5) користувач сплачує гарантійний внесок в порядку, установленому в договорі, до закінчення строку прийому заяв, указаного в оголошенні.
4. ПОДАННЯ ЗАЯВИ

Зареєстрований, ідентифікований та авторизований користувач переходить на сторінці лота за посиланням "Подати заяву" та прикріплює скановану копію платіжного документа (платіжного доручення), що підтверджує сплату гарантійного внеску.

Підтвердження подання заяви з фіксацією точної дати та часу її отримання автоматично надсилається користувачу на електронну пошту.

5. ПЕРЕВІРКА ЗАЯВИ

Оператор перевіряє заяву з копією платіжного документа та не пізніше наступного робочого дня реєструє користувача учасником аукціону (або надсилає рішення про відмову у реєстрації).

Примітка: рішення про реєстрацію користувача учасником аукціону скасовується у разі одержання від замовника інформації про ненадходження гарантійного внеску користувача за дві години до початку аукціону

6. АУКЦІОН

Зареєстровані учасники переходять до модуля аукціону за посиланням на сторінці лота, в особистому кабінеті або в електронному листі за умови авторизації на електронному майданчику.

7. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ

Договір поставки укладається між замовником та переможцем аукціону за межами електронного майданчика в установленому законодавством порядку на підставі підписаного переможцем, оператором та замовником протоколу аукціону протягом десяти робочих днів з дня підписання протоколу аукціону.

Протокол аукціону підписується в такому порядку:

  • 1) переможець протягом трьох робочих днів з дня розміщення протоколу аукціону підписує в паперовому вигляді три примірники протоколу та надає їх оператору разом з документами, що підтверджують сплату винагороди;
  • 2) оператор не пізніше наступного робочого дня перевіряє надходження сплати винагороди, підписує примірники протоколу та передає їх замовнику;
  • 3) замовник не пізніше ніж через два робочих дні підписує примірники протоколу та повертає по одному примірнику переможцеві та оператору.
Брухт сталевий вид №501 ID: 013-0677
1 245 510.00 грн / за лот
6 300.00 грн / за тонну
Завершено
Початкова ціна 1 245 510.00 грн / за лот 6 300.00 грн / за тонну
Дата оголошення 04.12.2017 / 00:00
Подання заяв до 15.12.2017 / 23:59 завершено
Заяви 2 Учасників 2
Дата аукціону 19.12.2017 / 11:00-13:00 Завершено
Опис лоту
Аукціон
Правила участі
Документи
Брухт чорних металів
Загальний обсяг 197.7 т
Брухт сталевий легковаговий, листовий, металоконструкції (товщина до 6 мм)
Класифікація згідно ДСТУ
Вид №501/ ДСТУ 4121-2002
Тип аукціону:
Відкритий аукціон на підвищення ціни
Початкова ціна продажу лоту:
1 245 510.00 грн / за лот
6 300.00 грн / за тонну
Мінімальний крок аукціону (1%):
12 455.10 грн / лот
63.00 грн / тонна
Мінімальна кількість учасників:
2
Гарантійний внесок (10%):
124 551.00 грн
Банківські реквізити для сплати гарантійного внеску:
Код ЄДРПОУ 40123454 Банк: філії-Головного управління по м.Києву та Київській області АТ «Ощадбанк» МФО 322669 п/р 26005300150142 призначення платежу :забезпечення участі в електронному аукціоні з продажу металобрухту за лотом №_________, згідно оголошення щодо проведення аукціону з реалізації металобрухту розміщеного на електронному майданчику uz.tab.com.ua “___”____________2017)
Винагорода організатора (1%):
12 455.10 грн
1. РЕЄСТРАЦІЯ

Користувач, який має намір узяти участь в аукціоні, повинен зареєструватися на електронному майданчику у такому порядку:

Зареєстрований користувач одержує доступ до особистого кабінету, вхід до якого здійснюється шляхом авторизації.

2. ІДЕНТИФІКАЦІЯ

Для участі в аукціоні зареєстрований користувач повинен пройти процедуру ідентифікації, що здійснюється в такому порядку:

  • 1) завантаження форми заяви про приєднання до публічного договору (оферти) про надання послуг електронного майданчика uz.tab.com.ua;
  • 2) підписання заяви уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії заяви на адресу contracts@tab.com.ua;
  • 4) перевірка оператором електронного майданчика відомостей, зазначених у заяві, та реєстраційних даних користувача;
  • 5) отримання підтвердження ідентифікації або рішення про відмову в ідентифікації.

Примітка: кроки 1 і 2 здійснюються одноразово. Зареєстровані та ідентифіковані користувачі починають з кроку 3.

3. СПЛАТА ГАРАНТІЙНОГО ВНЕСКУ

З метою отримання можливості подання заяви на участь в аукціоні користувач повинен сплатити на рахунок замовника гарантійний внесок в розмірі 10% початкової ціни продажу лота.

Гарантійний внесок сплачується на підставі договору про надання гарантійного внеску, який укладається між замовником та користувачем у такому порядку:

  • 1) завантаження тексту договору про надання гарантійного внеску на сторінці лота у вкладенні "Документи";
  • 2) підписання договору уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії договору на адресу crekm@i.ua (або надіслання замовнику паперових примірників);
  • 4) не пізніше наступного робочого дня замовник надсилає користувачу скановану копію підписаного з його боку договору;
  • 5) користувач сплачує гарантійний внесок в порядку, установленому в договорі, до закінчення строку прийому заяв, указаного в оголошенні.
4. ПОДАННЯ ЗАЯВИ

Зареєстрований, ідентифікований та авторизований користувач переходить на сторінці лота за посиланням "Подати заяву" та прикріплює скановану копію платіжного документа (платіжного доручення), що підтверджує сплату гарантійного внеску.

Підтвердження подання заяви з фіксацією точної дати та часу її отримання автоматично надсилається користувачу на електронну пошту.

5. ПЕРЕВІРКА ЗАЯВИ

Оператор перевіряє заяву з копією платіжного документа та не пізніше наступного робочого дня реєструє користувача учасником аукціону (або надсилає рішення про відмову у реєстрації).

Примітка: рішення про реєстрацію користувача учасником аукціону скасовується у разі одержання від замовника інформації про ненадходження гарантійного внеску користувача за дві години до початку аукціону

6. АУКЦІОН

Зареєстровані учасники переходять до модуля аукціону за посиланням на сторінці лота, в особистому кабінеті або в електронному листі за умови авторизації на електронному майданчику.

7. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ

Договір поставки укладається між замовником та переможцем аукціону за межами електронного майданчика в установленому законодавством порядку на підставі підписаного переможцем, оператором та замовником протоколу аукціону протягом десяти робочих днів з дня підписання протоколу аукціону.

Протокол аукціону підписується в такому порядку:

  • 1) переможець протягом трьох робочих днів з дня розміщення протоколу аукціону підписує в паперовому вигляді три примірники протоколу та надає їх оператору разом з документами, що підтверджують сплату винагороди;
  • 2) оператор не пізніше наступного робочого дня перевіряє надходження сплати винагороди, підписує примірники протоколу та передає їх замовнику;
  • 3) замовник не пізніше ніж через два робочих дні підписує примірники протоколу та повертає по одному примірнику переможцеві та оператору.
Брухт сталевий вид №500 ID: 013-0676
830 700.00 грн / за лот
6 390.00 грн / за тонну
Завершено
Початкова ціна 830 700.00 грн / за лот 6 390.00 грн / за тонну
Дата оголошення 04.12.2017 / 00:00
Подання заяв до 15.12.2017 / 23:59 завершено
Заяви 3 Учасників 3
Дата аукціону 19.12.2017 / 11:00-13:05 Завершено
Опис лоту
Аукціон
Правила участі
Документи
Брухт чорних металів
Загальний обсяг 130 т
Брухт сталевий негабаритний великоваговий (товщина не менше 6 мм)
Класифікація згідно ДСТУ
Вид №500/ ДСТУ 4121-2002
Тип аукціону:
Відкритий аукціон на підвищення ціни
Початкова ціна продажу лоту:
830 700.00 грн / за лот
6 390.00 грн / за тонну
Мінімальний крок аукціону (1%):
8 307.00 грн / лот
63.90 грн / тонна
Мінімальна кількість учасників:
2
Гарантійний внесок (10%):
83 070.00 грн
Банківські реквізити для сплати гарантійного внеску:
Код ЄДРПОУ 40123454 Банк: філії-Головного управління по м.Києву та Київській області АТ «Ощадбанк» МФО 322669 п/р 26005300150142 призначення платежу :забезпечення участі в електронному аукціоні з продажу металобрухту за лотом №_________, згідно оголошення щодо проведення аукціону з реалізації металобрухту розміщеного на електронному майданчику uz.tab.com.ua “___”____________2017)
Винагорода організатора (1%):
8 307.00 грн
1. РЕЄСТРАЦІЯ

Користувач, який має намір узяти участь в аукціоні, повинен зареєструватися на електронному майданчику у такому порядку:

Зареєстрований користувач одержує доступ до особистого кабінету, вхід до якого здійснюється шляхом авторизації.

2. ІДЕНТИФІКАЦІЯ

Для участі в аукціоні зареєстрований користувач повинен пройти процедуру ідентифікації, що здійснюється в такому порядку:

  • 1) завантаження форми заяви про приєднання до публічного договору (оферти) про надання послуг електронного майданчика uz.tab.com.ua;
  • 2) підписання заяви уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії заяви на адресу contracts@tab.com.ua;
  • 4) перевірка оператором електронного майданчика відомостей, зазначених у заяві, та реєстраційних даних користувача;
  • 5) отримання підтвердження ідентифікації або рішення про відмову в ідентифікації.

Примітка: кроки 1 і 2 здійснюються одноразово. Зареєстровані та ідентифіковані користувачі починають з кроку 3.

3. СПЛАТА ГАРАНТІЙНОГО ВНЕСКУ

З метою отримання можливості подання заяви на участь в аукціоні користувач повинен сплатити на рахунок замовника гарантійний внесок в розмірі 10% початкової ціни продажу лота.

Гарантійний внесок сплачується на підставі договору про надання гарантійного внеску, який укладається між замовником та користувачем у такому порядку:

  • 1) завантаження тексту договору про надання гарантійного внеску на сторінці лота у вкладенні "Документи";
  • 2) підписання договору уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії договору на адресу crekm@i.ua (або надіслання замовнику паперових примірників);
  • 4) не пізніше наступного робочого дня замовник надсилає користувачу скановану копію підписаного з його боку договору;
  • 5) користувач сплачує гарантійний внесок в порядку, установленому в договорі, до закінчення строку прийому заяв, указаного в оголошенні.
4. ПОДАННЯ ЗАЯВИ

Зареєстрований, ідентифікований та авторизований користувач переходить на сторінці лота за посиланням "Подати заяву" та прикріплює скановану копію платіжного документа (платіжного доручення), що підтверджує сплату гарантійного внеску.

Підтвердження подання заяви з фіксацією точної дати та часу її отримання автоматично надсилається користувачу на електронну пошту.

5. ПЕРЕВІРКА ЗАЯВИ

Оператор перевіряє заяву з копією платіжного документа та не пізніше наступного робочого дня реєструє користувача учасником аукціону (або надсилає рішення про відмову у реєстрації).

Примітка: рішення про реєстрацію користувача учасником аукціону скасовується у разі одержання від замовника інформації про ненадходження гарантійного внеску користувача за дві години до початку аукціону

6. АУКЦІОН

Зареєстровані учасники переходять до модуля аукціону за посиланням на сторінці лота, в особистому кабінеті або в електронному листі за умови авторизації на електронному майданчику.

7. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ

Договір поставки укладається між замовником та переможцем аукціону за межами електронного майданчика в установленому законодавством порядку на підставі підписаного переможцем, оператором та замовником протоколу аукціону протягом десяти робочих днів з дня підписання протоколу аукціону.

Протокол аукціону підписується в такому порядку:

  • 1) переможець протягом трьох робочих днів з дня розміщення протоколу аукціону підписує в паперовому вигляді три примірники протоколу та надає їх оператору разом з документами, що підтверджують сплату винагороди;
  • 2) оператор не пізніше наступного робочого дня перевіряє надходження сплати винагороди, підписує примірники протоколу та передає їх замовнику;
  • 3) замовник не пізніше ніж через два робочих дні підписує примірники протоколу та повертає по одному примірнику переможцеві та оператору.
Брухт сталевий вид № 5 ID: 013-0672
227 330.00 грн / за лот
6 350.00 грн / за тонну
Завершено
Початкова ціна 227 330.00 грн / за лот 6 350.00 грн / за тонну
Дата оголошення 04.12.2017 / 00:00
Подання заяв до 15.12.2017 / 23:59 завершено
Заяви 2 Учасників 2
Дата аукціону 19.12.2017 / 11:00-13:00 Завершено
Опис лоту
Аукціон
Правила участі
Документи
Брухт чорних металів
Загальний обсяг 35.8 т
Брухт сталевий № 5 (товщина не менш 6,0 мм)
Класифікація згідно ДСТУ
Вид №5/ ДСТУ 4121-2002
Тип аукціону:
Відкритий аукціон на підвищення ціни
Початкова ціна продажу лоту:
227 330.00 грн / за лот
6 350.00 грн / за тонну
Мінімальний крок аукціону (1%):
2 273.30 грн / лот
63.50 грн / тонна
Мінімальна кількість учасників:
2
Гарантійний внесок (10%):
22 733.00 грн
Банківські реквізити для сплати гарантійного внеску:
Код ЄДРПОУ 40123454 Банк: філії-Головного управління по м.Києву та Київській області АТ «Ощадбанк» МФО 322669 п/р 26005300150142 призначення платежу :забезпечення участі в електронному аукціоні з продажу металобрухту за лотом №_________, згідно оголошення щодо проведення аукціону з реалізації металобрухту розміщеного на електронному майданчику uz.tab.com.ua “___”____________2017)
Винагорода організатора (1%):
2 273.30 грн
1. РЕЄСТРАЦІЯ

Користувач, який має намір узяти участь в аукціоні, повинен зареєструватися на електронному майданчику у такому порядку:

Зареєстрований користувач одержує доступ до особистого кабінету, вхід до якого здійснюється шляхом авторизації.

2. ІДЕНТИФІКАЦІЯ

Для участі в аукціоні зареєстрований користувач повинен пройти процедуру ідентифікації, що здійснюється в такому порядку:

  • 1) завантаження форми заяви про приєднання до публічного договору (оферти) про надання послуг електронного майданчика uz.tab.com.ua;
  • 2) підписання заяви уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії заяви на адресу contracts@tab.com.ua;
  • 4) перевірка оператором електронного майданчика відомостей, зазначених у заяві, та реєстраційних даних користувача;
  • 5) отримання підтвердження ідентифікації або рішення про відмову в ідентифікації.

Примітка: кроки 1 і 2 здійснюються одноразово. Зареєстровані та ідентифіковані користувачі починають з кроку 3.

3. СПЛАТА ГАРАНТІЙНОГО ВНЕСКУ

З метою отримання можливості подання заяви на участь в аукціоні користувач повинен сплатити на рахунок замовника гарантійний внесок в розмірі 10% початкової ціни продажу лота.

Гарантійний внесок сплачується на підставі договору про надання гарантійного внеску, який укладається між замовником та користувачем у такому порядку:

  • 1) завантаження тексту договору про надання гарантійного внеску на сторінці лота у вкладенні "Документи";
  • 2) підписання договору уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії договору на адресу crekm@i.ua (або надіслання замовнику паперових примірників);
  • 4) не пізніше наступного робочого дня замовник надсилає користувачу скановану копію підписаного з його боку договору;
  • 5) користувач сплачує гарантійний внесок в порядку, установленому в договорі, до закінчення строку прийому заяв, указаного в оголошенні.
4. ПОДАННЯ ЗАЯВИ

Зареєстрований, ідентифікований та авторизований користувач переходить на сторінці лота за посиланням "Подати заяву" та прикріплює скановану копію платіжного документа (платіжного доручення), що підтверджує сплату гарантійного внеску.

Підтвердження подання заяви з фіксацією точної дати та часу її отримання автоматично надсилається користувачу на електронну пошту.

5. ПЕРЕВІРКА ЗАЯВИ

Оператор перевіряє заяву з копією платіжного документа та не пізніше наступного робочого дня реєструє користувача учасником аукціону (або надсилає рішення про відмову у реєстрації).

Примітка: рішення про реєстрацію користувача учасником аукціону скасовується у разі одержання від замовника інформації про ненадходження гарантійного внеску користувача за дві години до початку аукціону

6. АУКЦІОН

Зареєстровані учасники переходять до модуля аукціону за посиланням на сторінці лота, в особистому кабінеті або в електронному листі за умови авторизації на електронному майданчику.

7. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ

Договір поставки укладається між замовником та переможцем аукціону за межами електронного майданчика в установленому законодавством порядку на підставі підписаного переможцем, оператором та замовником протоколу аукціону протягом десяти робочих днів з дня підписання протоколу аукціону.

Протокол аукціону підписується в такому порядку:

  • 1) переможець протягом трьох робочих днів з дня розміщення протоколу аукціону підписує в паперовому вигляді три примірники протоколу та надає їх оператору разом з документами, що підтверджують сплату винагороди;
  • 2) оператор не пізніше наступного робочого дня перевіряє надходження сплати винагороди, підписує примірники протоколу та передає їх замовнику;
  • 3) замовник не пізніше ніж через два робочих дні підписує примірники протоколу та повертає по одному примірнику переможцеві та оператору.
Брухт сталевий № 1 ID: 013-0669
93 600.00 грн / за лот
6 500.00 грн / за тонну
Завершено
Початкова ціна 93 600.00 грн / за лот 6 500.00 грн / за тонну
Дата оголошення 04.12.2017 / 00:00
Подання заяв до 15.12.2017 / 23:59 завершено
Заяви 2 Учасників 2
Дата аукціону 19.12.2017 / 11:00-13:00 Завершено
Опис лоту
Аукціон
Правила участі
Документи
Брухт чорних металів
Загальний обсяг 14.4 т
Брухт сталевий
Класифікація згідно ДСТУ
Вид №1/ ДСТУ 4121-2002
Тип аукціону:
Відкритий аукціон на підвищення ціни
Початкова ціна продажу лоту:
93 600.00 грн / за лот
6 500.00 грн / за тонну
Мінімальний крок аукціону (1%):
936.00 грн / лот
65.00 грн / тонна
Мінімальна кількість учасників:
2
Гарантійний внесок (10%):
9 360.00 грн
Банківські реквізити для сплати гарантійного внеску:
Код ЄДРПОУ 40123454 Банк: філії-Головного управління по м.Києву та Київській області АТ «Ощадбанк» МФО 322669 п/р 26005300150142 призначення платежу :забезпечення участі в електронному аукціоні з продажу металобрухту за лотом №_________, згідно оголошення щодо проведення аукціону з реалізації металобрухту розміщеного на електронному майданчику uz.tab.com.ua “___”____________2017)
Винагорода організатора (1%):
936.00 грн
1. РЕЄСТРАЦІЯ

Користувач, який має намір узяти участь в аукціоні, повинен зареєструватися на електронному майданчику у такому порядку:

Зареєстрований користувач одержує доступ до особистого кабінету, вхід до якого здійснюється шляхом авторизації.

2. ІДЕНТИФІКАЦІЯ

Для участі в аукціоні зареєстрований користувач повинен пройти процедуру ідентифікації, що здійснюється в такому порядку:

  • 1) завантаження форми заяви про приєднання до публічного договору (оферти) про надання послуг електронного майданчика uz.tab.com.ua;
  • 2) підписання заяви уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії заяви на адресу contracts@tab.com.ua;
  • 4) перевірка оператором електронного майданчика відомостей, зазначених у заяві, та реєстраційних даних користувача;
  • 5) отримання підтвердження ідентифікації або рішення про відмову в ідентифікації.

Примітка: кроки 1 і 2 здійснюються одноразово. Зареєстровані та ідентифіковані користувачі починають з кроку 3.

3. СПЛАТА ГАРАНТІЙНОГО ВНЕСКУ

З метою отримання можливості подання заяви на участь в аукціоні користувач повинен сплатити на рахунок замовника гарантійний внесок в розмірі 10% початкової ціни продажу лота.

Гарантійний внесок сплачується на підставі договору про надання гарантійного внеску, який укладається між замовником та користувачем у такому порядку:

  • 1) завантаження тексту договору про надання гарантійного внеску на сторінці лота у вкладенні "Документи";
  • 2) підписання договору уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії договору на адресу crekm@i.ua (або надіслання замовнику паперових примірників);
  • 4) не пізніше наступного робочого дня замовник надсилає користувачу скановану копію підписаного з його боку договору;
  • 5) користувач сплачує гарантійний внесок в порядку, установленому в договорі, до закінчення строку прийому заяв, указаного в оголошенні.
4. ПОДАННЯ ЗАЯВИ

Зареєстрований, ідентифікований та авторизований користувач переходить на сторінці лота за посиланням "Подати заяву" та прикріплює скановану копію платіжного документа (платіжного доручення), що підтверджує сплату гарантійного внеску.

Підтвердження подання заяви з фіксацією точної дати та часу її отримання автоматично надсилається користувачу на електронну пошту.

5. ПЕРЕВІРКА ЗАЯВИ

Оператор перевіряє заяву з копією платіжного документа та не пізніше наступного робочого дня реєструє користувача учасником аукціону (або надсилає рішення про відмову у реєстрації).

Примітка: рішення про реєстрацію користувача учасником аукціону скасовується у разі одержання від замовника інформації про ненадходження гарантійного внеску користувача за дві години до початку аукціону

6. АУКЦІОН

Зареєстровані учасники переходять до модуля аукціону за посиланням на сторінці лота, в особистому кабінеті або в електронному листі за умови авторизації на електронному майданчику.

7. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ

Договір поставки укладається між замовником та переможцем аукціону за межами електронного майданчика в установленому законодавством порядку на підставі підписаного переможцем, оператором та замовником протоколу аукціону протягом десяти робочих днів з дня підписання протоколу аукціону.

Протокол аукціону підписується в такому порядку:

  • 1) переможець протягом трьох робочих днів з дня розміщення протоколу аукціону підписує в паперовому вигляді три примірники протоколу та надає їх оператору разом з документами, що підтверджують сплату винагороди;
  • 2) оператор не пізніше наступного робочого дня перевіряє надходження сплати винагороди, підписує примірники протоколу та передає їх замовнику;
  • 3) замовник не пізніше ніж через два робочих дні підписує примірники протоколу та повертає по одному примірнику переможцеві та оператору.
Брухт чорних металів вид №26 ID: 002-0667
3 438 750.00 грн / за лот
6 550.00 грн / за тонну
Завершено
Початкова ціна 3 438 750.00 грн / за лот 6 550.00 грн / за тонну
Дата оголошення 01.12.2017 / 00:00
Подання заяв до 14.12.2017 / 23:59 завершено
Заяви 4 Учасників 4
Дата аукціону 18.12.2017 / 11:00-13:30 Завершено
Опис лоту
Аукціон
Правила участі
Документи
Брухт чорних металів
Загальний обсяг 525 т
Брухт чорних металів Вид №26
Класифікація згідно ДСТУ
Вид №26/ ДСТУ 4121-2002
Тип аукціону:
Відкритий аукціон на підвищення ціни
Початкова ціна продажу лоту:
3 438 750.00 грн / за лот
6 550.00 грн / за тонну
Мінімальний крок аукціону (1%):
34 387.50 грн / лот
65.50 грн / тонна
Мінімальна кількість учасників:
2
Гарантійний внесок (10%):
343 875.00 грн
Банківські реквізити для сплати гарантійного внеску:
п/р 26006310114247 в філії - Одеське обласне управління АТ "Ощадбанк", МФО 328845
Адреса банку: 65014 м. Одеса, вул. Базарна,17, код ЄДРПОУ: 09328601
Винагорода організатора (1%):
34 387.50 грн
1. РЕЄСТРАЦІЯ

Користувач, який має намір узяти участь в аукціоні, повинен зареєструватися на електронному майданчику у такому порядку:

Зареєстрований користувач одержує доступ до особистого кабінету, вхід до якого здійснюється шляхом авторизації.

2. ІДЕНТИФІКАЦІЯ

Для участі в аукціоні зареєстрований користувач повинен пройти процедуру ідентифікації, що здійснюється в такому порядку:

  • 1) завантаження форми заяви про приєднання до публічного договору (оферти) про надання послуг електронного майданчика uz.tab.com.ua;
  • 2) підписання заяви уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії заяви на адресу contracts@tab.com.ua;
  • 4) перевірка оператором електронного майданчика відомостей, зазначених у заяві, та реєстраційних даних користувача;
  • 5) отримання підтвердження ідентифікації або рішення про відмову в ідентифікації.

Примітка: кроки 1 і 2 здійснюються одноразово. Зареєстровані та ідентифіковані користувачі починають з кроку 3.

3. СПЛАТА ГАРАНТІЙНОГО ВНЕСКУ

З метою отримання можливості подання заяви на участь в аукціоні користувач повинен сплатити на рахунок замовника гарантійний внесок в розмірі 10% початкової ціни продажу лота.

Гарантійний внесок сплачується на підставі договору про надання гарантійного внеску, який укладається між замовником та користувачем у такому порядку:

  • 1) завантаження тексту договору про надання гарантійного внеску на сторінці лота у вкладенні "Документи";
  • 2) підписання договору уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії договору на адресу nxlom1@odz.gov.ua (або надіслання замовнику паперових примірників);
  • 4) не пізніше наступного робочого дня замовник надсилає користувачу скановану копію підписаного з його боку договору;
  • 5) користувач сплачує гарантійний внесок в порядку, установленому в договорі, до закінчення строку прийому заяв, указаного в оголошенні.
4. ПОДАННЯ ЗАЯВИ

Зареєстрований, ідентифікований та авторизований користувач переходить на сторінці лота за посиланням "Подати заяву" та прикріплює скановану копію платіжного документа (платіжного доручення), що підтверджує сплату гарантійного внеску.

Підтвердження подання заяви з фіксацією точної дати та часу її отримання автоматично надсилається користувачу на електронну пошту.

5. ПЕРЕВІРКА ЗАЯВИ

Оператор перевіряє заяву з копією платіжного документа та не пізніше наступного робочого дня реєструє користувача учасником аукціону (або надсилає рішення про відмову у реєстрації).

Примітка: рішення про реєстрацію користувача учасником аукціону скасовується у разі одержання від замовника інформації про ненадходження гарантійного внеску користувача за дві години до початку аукціону

6. АУКЦІОН

Зареєстровані учасники переходять до модуля аукціону за посиланням на сторінці лота, в особистому кабінеті або в електронному листі за умови авторизації на електронному майданчику.

7. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ

Договір поставки укладається між замовником та переможцем аукціону за межами електронного майданчика в установленому законодавством порядку на підставі підписаного переможцем, оператором та замовником протоколу аукціону протягом десяти робочих днів з дня підписання протоколу аукціону.

Протокол аукціону підписується в такому порядку:

  • 1) переможець протягом трьох робочих днів з дня розміщення протоколу аукціону підписує в паперовому вигляді три примірники протоколу та надає їх оператору разом з документами, що підтверджують сплату винагороди;
  • 2) оператор не пізніше наступного робочого дня перевіряє надходження сплати винагороди, підписує примірники протоколу та передає їх замовнику;
  • 3) замовник не пізніше ніж через два робочих дні підписує примірники протоколу та повертає по одному примірнику переможцеві та оператору.
Стружка сталева вид №503 ID: 007-0680
1 427 800.00 грн / за лот
4 840.00 грн / за тонну
Завершено
Початкова ціна 1 427 800.00 грн / за лот 4 840.00 грн / за тонну
Дата оголошення 04.12.2017 / 00:00
Подання заяв до 06.12.2017 / 23:59 завершено
Заяви 2 Учасників 2
Дата аукціону 08.12.2017 / 11:00-13:21 Завершено
Опис лоту
Аукціон
Правила участі
Документи
Брухт чорних металів
Загальний обсяг 295 т
Стружка сталева
Класифікація згідно ДСТУ
Вид №503/ ДСТУ 4121-2002
Тип аукціону:
Відкритий аукціон на підвищення ціни
Початкова ціна продажу лоту:
1 427 800.00 грн / за лот
4 840.00 грн / за тонну
Мінімальний крок аукціону (1%):
14 278.00 грн / лот
48.40 грн / тонна
Мінімальна кількість учасників:
2
Гарантійний внесок (10%):
142 780.00 грн
Банківські реквізити для сплати гарантійного внеску:
п/р № 26001300167559 в ТВБВ № 10026/0187, філія – Головне управління по м. Києву та Київській області, АТ «Ощадбанк», МФО 322669, ЄДРПОУ філії: 40081221, призначення платежу: забезпечення участі в електронному аукціоні з продажу металобрухту лот №007-0146
Винагорода організатора (1%):
14 278.00 грн
1. РЕЄСТРАЦІЯ

Користувач, який має намір узяти участь в аукціоні, повинен зареєструватися на електронному майданчику у такому порядку:

Зареєстрований користувач одержує доступ до особистого кабінету, вхід до якого здійснюється шляхом авторизації.

2. ІДЕНТИФІКАЦІЯ

Для участі в аукціоні зареєстрований користувач повинен пройти процедуру ідентифікації, що здійснюється в такому порядку:

  • 1) завантаження форми заяви про приєднання до публічного договору (оферти) про надання послуг електронного майданчика uz.tab.com.ua;
  • 2) підписання заяви уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії заяви на адресу contracts@tab.com.ua;
  • 4) перевірка оператором електронного майданчика відомостей, зазначених у заяві, та реєстраційних даних користувача;
  • 5) отримання підтвердження ідентифікації або рішення про відмову в ідентифікації.

Примітка: кроки 1 і 2 здійснюються одноразово. Зареєстровані та ідентифіковані користувачі починають з кроку 3.

3. СПЛАТА ГАРАНТІЙНОГО ВНЕСКУ

З метою отримання можливості подання заяви на участь в аукціоні користувач повинен сплатити на рахунок замовника гарантійний внесок в розмірі 10% початкової ціни продажу лота.

Гарантійний внесок сплачується на підставі договору про надання гарантійного внеску, який укладається між замовником та користувачем у такому порядку:

  • 1) завантаження тексту договору про надання гарантійного внеску на сторінці лота у вкладенні "Документи";
  • 2) підписання договору уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії договору на адресу maksimchyk@sw.uz.gov.ua (або надіслання замовнику паперових примірників);
  • 4) не пізніше наступного робочого дня замовник надсилає користувачу скановану копію підписаного з його боку договору;
  • 5) користувач сплачує гарантійний внесок в порядку, установленому в договорі, до закінчення строку прийому заяв, указаного в оголошенні.
4. ПОДАННЯ ЗАЯВИ

Зареєстрований, ідентифікований та авторизований користувач переходить на сторінці лота за посиланням "Подати заяву" та прикріплює скановану копію платіжного документа (платіжного доручення), що підтверджує сплату гарантійного внеску.

Підтвердження подання заяви з фіксацією точної дати та часу її отримання автоматично надсилається користувачу на електронну пошту.

5. ПЕРЕВІРКА ЗАЯВИ

Оператор перевіряє заяву з копією платіжного документа та не пізніше наступного робочого дня реєструє користувача учасником аукціону (або надсилає рішення про відмову у реєстрації).

Примітка: рішення про реєстрацію користувача учасником аукціону скасовується у разі одержання від замовника інформації про ненадходження гарантійного внеску користувача за дві години до початку аукціону

6. АУКЦІОН

Зареєстровані учасники переходять до модуля аукціону за посиланням на сторінці лота, в особистому кабінеті або в електронному листі за умови авторизації на електронному майданчику.

7. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ

Договір поставки укладається між замовником та переможцем аукціону за межами електронного майданчика в установленому законодавством порядку на підставі підписаного переможцем, оператором та замовником протоколу аукціону протягом десяти робочих днів з дня підписання протоколу аукціону.

Протокол аукціону підписується в такому порядку:

  • 1) переможець протягом трьох робочих днів з дня розміщення протоколу аукціону підписує в паперовому вигляді три примірники протоколу та надає їх оператору разом з документами, що підтверджують сплату винагороди;
  • 2) оператор не пізніше наступного робочого дня перевіряє надходження сплати винагороди, підписує примірники протоколу та передає їх замовнику;
  • 3) замовник не пізніше ніж через два робочих дні підписує примірники протоколу та повертає по одному примірнику переможцеві та оператору.
Стружка сталева вид №503 ID: 003-0664
847 000.00 грн / за лот
4 840.00 грн / за тонну
Завершено
Початкова ціна 847 000.00 грн / за лот 4 840.00 грн / за тонну
Дата оголошення 30.11.2017 / 00:00
Подання заяв до 04.12.2017 / 23:59 завершено
Заяви 2 Учасників 2
Дата аукціону 06.12.2017 / 11:00-13:00 Завершено
Опис лоту
Аукціон
Правила участі
Документи
Брухт чорних металів
Загальний обсяг 175 т
Стружка сталева
Класифікація згідно ДСТУ
Вид №503/ ДСТУ 4121-2002
Тип аукціону:
Відкритий аукціон на підвищення ціни
Початкова ціна продажу лоту:
847 000.00 грн / за лот
4 840.00 грн / за тонну
Мінімальний крок аукціону (1%):
8 470.00 грн / лот
48.40 грн / тонна
Мінімальна кількість учасників:
2
Гарантійний внесок (10%):
84 700.00 грн
Банківські реквізити для сплати гарантійного внеску:
Поточний рахунок № 26008346472004 в АТ «Ощадбанк» ФЛОУ ТВБВ № 10013/0289 м. Львів, МФО 325796
Винагорода організатора (1%):
8 470.00 грн
1. РЕЄСТРАЦІЯ

Користувач, який має намір узяти участь в аукціоні, повинен зареєструватися на електронному майданчику у такому порядку:

Зареєстрований користувач одержує доступ до особистого кабінету, вхід до якого здійснюється шляхом авторизації.

2. ІДЕНТИФІКАЦІЯ

Для участі в аукціоні зареєстрований користувач повинен пройти процедуру ідентифікації, що здійснюється в такому порядку:

  • 1) завантаження форми заяви про приєднання до публічного договору (оферти) про надання послуг електронного майданчика uz.tab.com.ua;
  • 2) підписання заяви уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії заяви на адресу contracts@tab.com.ua;
  • 4) перевірка оператором електронного майданчика відомостей, зазначених у заяві, та реєстраційних даних користувача;
  • 5) отримання підтвердження ідентифікації або рішення про відмову в ідентифікації.

Примітка: кроки 1 і 2 здійснюються одноразово. Зареєстровані та ідентифіковані користувачі починають з кроку 3.

3. СПЛАТА ГАРАНТІЙНОГО ВНЕСКУ

З метою отримання можливості подання заяви на участь в аукціоні користувач повинен сплатити на рахунок замовника гарантійний внесок в розмірі 10% початкової ціни продажу лота.

Гарантійний внесок сплачується на підставі договору про надання гарантійного внеску, який укладається між замовником та користувачем у такому порядку:

  • 1) завантаження тексту договору про надання гарантійного внеску на сторінці лота у вкладенні "Документи";
  • 2) підписання договору уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії договору на адресу nh.lviv.vtv@gmail.com (або надіслання замовнику паперових примірників);
  • 4) не пізніше наступного робочого дня замовник надсилає користувачу скановану копію підписаного з його боку договору;
  • 5) користувач сплачує гарантійний внесок в порядку, установленому в договорі, до закінчення строку прийому заяв, указаного в оголошенні.
4. ПОДАННЯ ЗАЯВИ

Зареєстрований, ідентифікований та авторизований користувач переходить на сторінці лота за посиланням "Подати заяву" та прикріплює скановану копію платіжного документа (платіжного доручення), що підтверджує сплату гарантійного внеску.

Підтвердження подання заяви з фіксацією точної дати та часу її отримання автоматично надсилається користувачу на електронну пошту.

5. ПЕРЕВІРКА ЗАЯВИ

Оператор перевіряє заяву з копією платіжного документа та не пізніше наступного робочого дня реєструє користувача учасником аукціону (або надсилає рішення про відмову у реєстрації).

Примітка: рішення про реєстрацію користувача учасником аукціону скасовується у разі одержання від замовника інформації про ненадходження гарантійного внеску користувача за дві години до початку аукціону

6. АУКЦІОН

Зареєстровані учасники переходять до модуля аукціону за посиланням на сторінці лота, в особистому кабінеті або в електронному листі за умови авторизації на електронному майданчику.

7. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ

Договір поставки укладається між замовником та переможцем аукціону за межами електронного майданчика в установленому законодавством порядку на підставі підписаного переможцем, оператором та замовником протоколу аукціону протягом десяти робочих днів з дня підписання протоколу аукціону.

Протокол аукціону підписується в такому порядку:

  • 1) переможець протягом трьох робочих днів з дня розміщення протоколу аукціону підписує в паперовому вигляді три примірники протоколу та надає їх оператору разом з документами, що підтверджують сплату винагороди;
  • 2) оператор не пізніше наступного робочого дня перевіряє надходження сплати винагороди, підписує примірники протоколу та передає їх замовнику;
  • 3) замовник не пізніше ніж через два робочих дні підписує примірники протоколу та повертає по одному примірнику переможцеві та оператору.