Архів лотів
Стружка сталева вид №503 ID: 011-0266
760 000.00 грн / за лот
3 800.00 грн / за тонну
Завершено
Початкова ціна 760 000.00 грн / за лот 3 800.00 грн / за тонну
Дата оголошення 04.04.2017 / 00:00
Подання заяв до 12.04.2017 / 23:59 завершено
Заяви 2 Учасників 2
Дата аукціону 14.04.2017 / 11:00-16:00 Завершено
Опис лоту
Аукціон
Правила участі
Документи
Брухт чорних металів
Загальний обсяг 200 т
Стружка сталева
Класифікація згідно ДСТУ
Вид №503/ ДСТУ 4121-2002
Тип аукціону:
Відкритий аукціон на підвищення ціни
Початкова ціна продажу лоту:
760 000.00 грн / за лот
3 800.00 грн / за тонну
Мінімальний крок аукціону (1%):
7 600.00 грн / лот
38.00 грн / тонна
Мінімальна кількість учасників:
2
Гарантійний внесок (10%):
76 000.00 грн
Банківські реквізити для сплати гарантійного внеску:
Р/р №26008300533792 у територіальному відокремленому безбалансовому відділенні 1 типу №10003/0385 філії – Дніпропетровське обласне управління АТ «Ощадбанк», МФО 305482, код ЄДРПОУ 40081237.
Адреса відділення банку: 52500, м. Синельникове, вул. Виконкомівська, 75. Адреса ПАТ «Державний ощадний банк України»: м. Київ, вул. Госпітальна, 12г, код ЄДРПОУ банку: 09305480.
Призначення платежу: забезпечення участі в електронному аукціоні з продажу металобрухту за лотом № ________________, згідно оголошення щодо проведення аукціону з реалізації металобрухту розміщеного на електронному майданчику uz.tab.com.ua“____”___________ 20__
Винагорода організатора (1%):
7 600.00 грн
1. РЕЄСТРАЦІЯ

Користувач, який має намір узяти участь в аукціоні, повинен зареєструватися на електронному майданчику у такому порядку:

Зареєстрований користувач одержує доступ до особистого кабінету, вхід до якого здійснюється шляхом авторизації.

2. ІДЕНТИФІКАЦІЯ

Для участі в аукціоні зареєстрований користувач повинен пройти процедуру ідентифікації, що здійснюється в такому порядку:

  • 1) завантаження форми заяви про приєднання до публічного договору (оферти) про надання послуг електронного майданчика uz.tab.com.ua;
  • 2) підписання заяви уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії заяви на адресу contracts@tab.com.ua;
  • 4) перевірка оператором електронного майданчика відомостей, зазначених у заяві, та реєстраційних даних користувача;
  • 5) отримання підтвердження ідентифікації або рішення про відмову в ідентифікації.

Примітка: кроки 1 і 2 здійснюються одноразово. Зареєстровані та ідентифіковані користувачі починають з кроку 3.

3. СПЛАТА ГАРАНТІЙНОГО ВНЕСКУ

З метою отримання можливості подання заяви на участь в аукціоні користувач повинен сплатити на рахунок замовника гарантійний внесок в розмірі 10% початкової ціни продажу лота.

Гарантійний внесок сплачується на підставі договору про надання гарантійного внеску, який укладається між замовником та користувачем у такому порядку:

  • 1) завантаження тексту договору про надання гарантійного внеску на сторінці лота у вкладенні "Документи";
  • 2) підписання договору уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії договору на адресу y.kustova@dp.uz.gov.ua (або надіслання замовнику паперових примірників);
  • 4) не пізніше наступного робочого дня замовник надсилає користувачу скановану копію підписаного з його боку договору;
  • 5) користувач сплачує гарантійний внесок в порядку, установленому в договорі, до закінчення строку прийому заяв, указаного в оголошенні.
4. ПОДАННЯ ЗАЯВИ

Зареєстрований, ідентифікований та авторизований користувач переходить на сторінці лота за посиланням "Подати заяву" та прикріплює скановану копію платіжного документа (платіжного доручення), що підтверджує сплату гарантійного внеску.

Підтвердження подання заяви з фіксацією точної дати та часу її отримання автоматично надсилається користувачу на електронну пошту.

5. ПЕРЕВІРКА ЗАЯВИ

Оператор перевіряє заяву з копією платіжного документа та не пізніше наступного робочого дня реєструє користувача учасником аукціону (або надсилає рішення про відмову у реєстрації).

Примітка: рішення про реєстрацію користувача учасником аукціону скасовується у разі одержання від замовника інформації про ненадходження гарантійного внеску користувача за дві години до початку аукціону

6. АУКЦІОН

Зареєстровані учасники переходять до модуля аукціону за посиланням на сторінці лота, в особистому кабінеті або в електронному листі за умови авторизації на електронному майданчику.

7. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ

Договір поставки укладається між замовником та переможцем аукціону за межами електронного майданчика в установленому законодавством порядку на підставі підписаного переможцем, оператором та замовником протоколу аукціону протягом десяти робочих днів з дня підписання протоколу аукціону.

Протокол аукціону підписується в такому порядку:

  • 1) переможець протягом трьох робочих днів з дня розміщення протоколу аукціону підписує в паперовому вигляді три примірники протоколу та надає їх оператору разом з документами, що підтверджують сплату винагороди;
  • 2) оператор не пізніше наступного робочого дня перевіряє надходження сплати винагороди, підписує примірники протоколу та передає їх замовнику;
  • 3) замовник не пізніше ніж через два робочих дні підписує примірники протоколу та повертає по одному примірнику переможцеві та оператору.
Брухт чорних металів вид №500 ID: 019-0258
298 193.05 грн / за лот
4 915.00 грн / за тонну
Завершено
Початкова ціна 298 193.05 грн / за лот 4 915.00 грн / за тонну
Дата оголошення 03.04.2017 / 00:00
Подання заяв до 11.04.2017 / 23:59 завершено
Заяви 2 Учасників 2
Дата аукціону 13.04.2017 / 11:00-16:00 Завершено
Опис лоту
Аукціон
Правила участі
Документи
Брухт чорних металів
Загальний обсяг 60.67 т
Брухт сталевий негабаритний великоваговий
Класифікація згідно ДСТУ
Вид №500/ ДСТУ 4121-2002
Тип аукціону:
Відкритий аукціон на підвищення ціни
Початкова ціна продажу лоту:
298 193.05 грн / за лот
4 915.00 грн / за тонну
Мінімальний крок аукціону (1%):
2 981.94 грн / лот
49.15 грн / тонна
Мінімальна кількість учасників:
2
Гарантійний внесок (10%):
29 819.31 грн
Банківські реквізити для сплати гарантійного внеску:
Філія «ЦУП» ПАТ «Укрзалізниця»
Платіжні реквізити: АТ «Ощадбанк» ТВБВ №10026/01 філія – Головного управління по м. Києву та Київській обл..
МФО – 322669
р/р – 26002300149985
ЕДРПОУ 40081389
(призначення платежу: забезпечення участі в електронному аукціоні з продажу металобрухту за лотом № ________________, згідно оголошення щодо проведення аукціону з реалізації металобрухту розміщеного на електронному майданчику uz.tab.com.ua“____”___________ 20____ )
Винагорода організатора (1%):
2 981.94 грн
1. РЕЄСТРАЦІЯ

Користувач, який має намір узяти участь в аукціоні, повинен зареєструватися на електронному майданчику у такому порядку:

Зареєстрований користувач одержує доступ до особистого кабінету, вхід до якого здійснюється шляхом авторизації.

2. ІДЕНТИФІКАЦІЯ

Для участі в аукціоні зареєстрований користувач повинен пройти процедуру ідентифікації, що здійснюється в такому порядку:

  • 1) завантаження форми заяви про приєднання до публічного договору (оферти) про надання послуг електронного майданчика uz.tab.com.ua;
  • 2) підписання заяви уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії заяви на адресу contracts@tab.com.ua;
  • 4) перевірка оператором електронного майданчика відомостей, зазначених у заяві, та реєстраційних даних користувача;
  • 5) отримання підтвердження ідентифікації або рішення про відмову в ідентифікації.

Примітка: кроки 1 і 2 здійснюються одноразово. Зареєстровані та ідентифіковані користувачі починають з кроку 3.

3. СПЛАТА ГАРАНТІЙНОГО ВНЕСКУ

З метою отримання можливості подання заяви на участь в аукціоні користувач повинен сплатити на рахунок замовника гарантійний внесок в розмірі 10% початкової ціни продажу лота.

Гарантійний внесок сплачується на підставі договору про надання гарантійного внеску, який укладається між замовником та користувачем у такому порядку:

  • 1) завантаження тексту договору про надання гарантійного внеску на сторінці лота у вкладенні "Документи";
  • 2) підписання договору уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії договору на адресу to.cup.uz2@gmail.com (або надіслання замовнику паперових примірників);
  • 4) не пізніше наступного робочого дня замовник надсилає користувачу скановану копію підписаного з його боку договору;
  • 5) користувач сплачує гарантійний внесок в порядку, установленому в договорі, до закінчення строку прийому заяв, указаного в оголошенні.
4. ПОДАННЯ ЗАЯВИ

Зареєстрований, ідентифікований та авторизований користувач переходить на сторінці лота за посиланням "Подати заяву" та прикріплює скановану копію платіжного документа (платіжного доручення), що підтверджує сплату гарантійного внеску.

Підтвердження подання заяви з фіксацією точної дати та часу її отримання автоматично надсилається користувачу на електронну пошту.

5. ПЕРЕВІРКА ЗАЯВИ

Оператор перевіряє заяву з копією платіжного документа та не пізніше наступного робочого дня реєструє користувача учасником аукціону (або надсилає рішення про відмову у реєстрації).

Примітка: рішення про реєстрацію користувача учасником аукціону скасовується у разі одержання від замовника інформації про ненадходження гарантійного внеску користувача за дві години до початку аукціону

6. АУКЦІОН

Зареєстровані учасники переходять до модуля аукціону за посиланням на сторінці лота, в особистому кабінеті або в електронному листі за умови авторизації на електронному майданчику.

7. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ

Договір поставки укладається між замовником та переможцем аукціону за межами електронного майданчика в установленому законодавством порядку на підставі підписаного переможцем, оператором та замовником протоколу аукціону протягом десяти робочих днів з дня підписання протоколу аукціону.

Протокол аукціону підписується в такому порядку:

  • 1) переможець протягом трьох робочих днів з дня розміщення протоколу аукціону підписує в паперовому вигляді три примірники протоколу та надає їх оператору разом з документами, що підтверджують сплату винагороди;
  • 2) оператор не пізніше наступного робочого дня перевіряє надходження сплати винагороди, підписує примірники протоколу та передає їх замовнику;
  • 3) замовник не пізніше ніж через два робочих дні підписує примірники протоколу та повертає по одному примірнику переможцеві та оператору.
Брухт чорних металів вид №26 ID: 006-0248
116 883.00 грн / за лот
5 265.00 грн / за тонну
Завершено
Початкова ціна 116 883.00 грн / за лот 5 265.00 грн / за тонну
Дата оголошення 03.04.2017 / 00:00
Подання заяв до 11.04.2017 / 23:59 завершено
Заяви 2 Учасників 2
Дата аукціону 13.04.2017 / 11:00-16:00 Завершено
Опис лоту
Аукціон
Правила участі
Документи
Брухт чорних металів
Загальний обсяг 22.2 т
Брухт чорних металів
Класифікація згідно ДСТУ
Вид №26/ ДСТУ 4121-2002
Тип аукціону:
Відкритий аукціон на підвищення ціни
Початкова ціна продажу лоту:
116 883.00 грн / за лот
5 265.00 грн / за тонну
Мінімальний крок аукціону (1%):
1 168.83 грн / лот
52.65 грн / тонна
Мінімальна кількість учасників:
2
Гарантійний внесок (10%):
11 688.30 грн
Банківські реквізити для сплати гарантійного внеску:
р/р 26004300148865 в філії - ГУ по м. Києву та Київській обл., АТ «Ощадбанк» м. Київ, вул. Червоноткацька, 35 ТВБВ 0026/020, МФО 322669
Винагорода організатора (1%):
1 168.83 грн
1. РЕЄСТРАЦІЯ

Користувач, який має намір узяти участь в аукціоні, повинен зареєструватися на електронному майданчику у такому порядку:

Зареєстрований користувач одержує доступ до особистого кабінету, вхід до якого здійснюється шляхом авторизації.

2. ІДЕНТИФІКАЦІЯ

Для участі в аукціоні зареєстрований користувач повинен пройти процедуру ідентифікації, що здійснюється в такому порядку:

  • 1) завантаження форми заяви про приєднання до публічного договору (оферти) про надання послуг електронного майданчика uz.tab.com.ua;
  • 2) підписання заяви уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії заяви на адресу contracts@tab.com.ua;
  • 4) перевірка оператором електронного майданчика відомостей, зазначених у заяві, та реєстраційних даних користувача;
  • 5) отримання підтвердження ідентифікації або рішення про відмову в ідентифікації.

Примітка: кроки 1 і 2 здійснюються одноразово. Зареєстровані та ідентифіковані користувачі починають з кроку 3.

3. СПЛАТА ГАРАНТІЙНОГО ВНЕСКУ

З метою отримання можливості подання заяви на участь в аукціоні користувач повинен сплатити на рахунок замовника гарантійний внесок в розмірі 10% початкової ціни продажу лота.

Гарантійний внесок сплачується на підставі договору про надання гарантійного внеску, який укладається між замовником та користувачем у такому порядку:

  • 1) завантаження тексту договору про надання гарантійного внеску на сторінці лота у вкладенні "Документи";
  • 2) підписання договору уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії договору на адресу dwrz.uz@ukr.net (або надіслання замовнику паперових примірників);
  • 4) не пізніше наступного робочого дня замовник надсилає користувачу скановану копію підписаного з його боку договору;
  • 5) користувач сплачує гарантійний внесок в порядку, установленому в договорі, до закінчення строку прийому заяв, указаного в оголошенні.
4. ПОДАННЯ ЗАЯВИ

Зареєстрований, ідентифікований та авторизований користувач переходить на сторінці лота за посиланням "Подати заяву" та прикріплює скановану копію платіжного документа (платіжного доручення), що підтверджує сплату гарантійного внеску.

Підтвердження подання заяви з фіксацією точної дати та часу її отримання автоматично надсилається користувачу на електронну пошту.

5. ПЕРЕВІРКА ЗАЯВИ

Оператор перевіряє заяву з копією платіжного документа та не пізніше наступного робочого дня реєструє користувача учасником аукціону (або надсилає рішення про відмову у реєстрації).

Примітка: рішення про реєстрацію користувача учасником аукціону скасовується у разі одержання від замовника інформації про ненадходження гарантійного внеску користувача за дві години до початку аукціону

6. АУКЦІОН

Зареєстровані учасники переходять до модуля аукціону за посиланням на сторінці лота, в особистому кабінеті або в електронному листі за умови авторизації на електронному майданчику.

7. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ

Договір поставки укладається між замовником та переможцем аукціону за межами електронного майданчика в установленому законодавством порядку на підставі підписаного переможцем, оператором та замовником протоколу аукціону протягом десяти робочих днів з дня підписання протоколу аукціону.

Протокол аукціону підписується в такому порядку:

  • 1) переможець протягом трьох робочих днів з дня розміщення протоколу аукціону підписує в паперовому вигляді три примірники протоколу та надає їх оператору разом з документами, що підтверджують сплату винагороди;
  • 2) оператор не пізніше наступного робочого дня перевіряє надходження сплати винагороди, підписує примірники протоколу та передає їх замовнику;
  • 3) замовник не пізніше ніж через два робочих дні підписує примірники протоколу та повертає по одному примірнику переможцеві та оператору.
Брухт чавунний №1 вид №26 ID: 011-0179
4 154 500.00 грн / за лот
5 935.00 грн / за тонну
Завершено
Початкова ціна 4 154 500.00 грн / за лот 5 935.00 грн / за тонну
Дата оголошення 14.03.2017 / 00:00
Подання заяв до 22.03.2017 / 23:59 завершено
Заяви 3 Учасників 3
Дата аукціону 24.03.2017 / 11:00-17:13 Завершено
Опис лоту
Аукціон
Правила участі
Документи
Брухт чорних металів
Загальний обсяг 700 т
Брухт чавунний
Класифікація згідно ДСТУ
Вид №26/ ДСТУ 4121-2002
Тип аукціону:
Відкритий аукціон на підвищення ціни
Початкова ціна продажу лоту:
4 154 500.00 грн / за лот
5 935.00 грн / за тонну
Мінімальний крок аукціону (1%):
41 545.00 грн / лот
59.35 грн / тонна
Мінімальна кількість учасників:
2
Гарантійний внесок (10%):
415 450.00 грн
Банківські реквізити для сплати гарантійного внеску:
Р/р №26008300533792 у територіальному відокремленому безбалансовому відділенні 1 типу №10003/0385 філії – Дніпропетровське обласне управління АТ «Ощадбанк», МФО 305482.
Адреса відділення банку: 52500, м. Синельникове, вул. Виконкомівська, 75. Адреса ПАТ «Державний ощадний банк України»: м. Київ, вул. Госпітальна, 12г, код ЄДРПОУ 09305480.
Призначення платежу: забезпечення участі в електронному аукціоні з продажу металобрухту за лотом № ________________, згідно оголошення щодо проведення аукціону з реалізації металобрухту розміщеного на електронному майданчику uz.tab.com.ua“____”___________ 20__)
Винагорода організатора (1%):
41 545.00 грн
1. РЕЄСТРАЦІЯ

Користувач, який має намір узяти участь в аукціоні, повинен зареєструватися на електронному майданчику у такому порядку:

Зареєстрований користувач одержує доступ до особистого кабінету, вхід до якого здійснюється шляхом авторизації.

2. ІДЕНТИФІКАЦІЯ

Для участі в аукціоні зареєстрований користувач повинен пройти процедуру ідентифікації, що здійснюється в такому порядку:

  • 1) завантаження форми заяви про приєднання до публічного договору (оферти) про надання послуг електронного майданчика uz.tab.com.ua;
  • 2) підписання заяви уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії заяви на адресу contracts@tab.com.ua;
  • 4) перевірка оператором електронного майданчика відомостей, зазначених у заяві, та реєстраційних даних користувача;
  • 5) отримання підтвердження ідентифікації або рішення про відмову в ідентифікації.

Примітка: кроки 1 і 2 здійснюються одноразово. Зареєстровані та ідентифіковані користувачі починають з кроку 3.

3. СПЛАТА ГАРАНТІЙНОГО ВНЕСКУ

З метою отримання можливості подання заяви на участь в аукціоні користувач повинен сплатити на рахунок замовника гарантійний внесок в розмірі 10% початкової ціни продажу лота.

Гарантійний внесок сплачується на підставі договору про надання гарантійного внеску, який укладається між замовником та користувачем у такому порядку:

  • 1) завантаження тексту договору про надання гарантійного внеску на сторінці лота у вкладенні "Документи";
  • 2) підписання договору уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії договору на адресу y.kustova@dp.uz.gov.ua (або надіслання замовнику паперових примірників);
  • 4) не пізніше наступного робочого дня замовник надсилає користувачу скановану копію підписаного з його боку договору;
  • 5) користувач сплачує гарантійний внесок в порядку, установленому в договорі, до закінчення строку прийому заяв, указаного в оголошенні.
4. ПОДАННЯ ЗАЯВИ

Зареєстрований, ідентифікований та авторизований користувач переходить на сторінці лота за посиланням "Подати заяву" та прикріплює скановану копію платіжного документа (платіжного доручення), що підтверджує сплату гарантійного внеску.

Підтвердження подання заяви з фіксацією точної дати та часу її отримання автоматично надсилається користувачу на електронну пошту.

5. ПЕРЕВІРКА ЗАЯВИ

Оператор перевіряє заяву з копією платіжного документа та не пізніше наступного робочого дня реєструє користувача учасником аукціону (або надсилає рішення про відмову у реєстрації).

Примітка: рішення про реєстрацію користувача учасником аукціону скасовується у разі одержання від замовника інформації про ненадходження гарантійного внеску користувача за дві години до початку аукціону

6. АУКЦІОН

Зареєстровані учасники переходять до модуля аукціону за посиланням на сторінці лота, в особистому кабінеті або в електронному листі за умови авторизації на електронному майданчику.

7. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ

Договір поставки укладається між замовником та переможцем аукціону за межами електронного майданчика в установленому законодавством порядку на підставі підписаного переможцем, оператором та замовником протоколу аукціону протягом десяти робочих днів з дня підписання протоколу аукціону.

Протокол аукціону підписується в такому порядку:

  • 1) переможець протягом трьох робочих днів з дня розміщення протоколу аукціону підписує в паперовому вигляді три примірники протоколу та надає їх оператору разом з документами, що підтверджують сплату винагороди;
  • 2) оператор не пізніше наступного робочого дня перевіряє надходження сплати винагороди, підписує примірники протоколу та передає їх замовнику;
  • 3) замовник не пізніше ніж через два робочих дні підписує примірники протоколу та повертає по одному примірнику переможцеві та оператору.
Брухт чорних металів вид №303 ID: 004-0164
1 207 407.60 грн / за лот
5 749.56 грн / за тонну
Завершено
Початкова ціна 1 207 407.60 грн / за лот 5 749.56 грн / за тонну
Дата оголошення 23.02.2017 / 00:00
Подання заяв до 03.03.2017 / 23:59 завершено
Заяви 2 Учасників 2
Дата аукціону 07.03.2017 / 11:00-16:00 Завершено
Опис лоту
Аукціон
Правила участі
Документи
Брухт чорних металів
Загальний обсяг 210 т
Ролики, кільця тощо
Класифікація згідно ДСТУ
Вид №303/ ДСТУ 4121-2002
Тип аукціону:
Відкритий аукціон на підвищення ціни
Початкова ціна продажу лоту:
1 207 407.60 грн / за лот
5 749.56 грн / за тонну
Мінімальний крок аукціону (1%):
12 074.08 грн / лот
57.50 грн / тонна
Мінімальна кількість учасників:
2
Гарантійний внесок (10%):
120 740.76 грн
Банківські реквізити для сплати гарантійного внеску:
п/р № 26001301148953 в ТВБВ № 10026/0657, в філії Головного по м. Києву та Київській області, АТ «Ощадбанк», МФО 322669, ЄДРПОУ філії: 40081326. Призначення платежу: забезпечення участі в електронному аукціоні з продажу металобрухту.
Винагорода організатора (1%):
12 074.08 грн
1. РЕЄСТРАЦІЯ

Користувач, який має намір узяти участь в аукціоні, повинен зареєструватися на електронному майданчику у такому порядку:

Зареєстрований користувач одержує доступ до особистого кабінету, вхід до якого здійснюється шляхом авторизації.

2. ІДЕНТИФІКАЦІЯ

Для участі в аукціоні зареєстрований користувач повинен пройти процедуру ідентифікації, що здійснюється в такому порядку:

  • 1) завантаження форми заяви про приєднання до публічного договору (оферти) про надання послуг електронного майданчика uz.tab.com.ua;
  • 2) підписання заяви уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії заяви на адресу contracts@tab.com.ua;
  • 4) перевірка оператором електронного майданчика відомостей, зазначених у заяві, та реєстраційних даних користувача;
  • 5) отримання підтвердження ідентифікації або рішення про відмову в ідентифікації.

Примітка: кроки 1 і 2 здійснюються одноразово. Зареєстровані та ідентифіковані користувачі починають з кроку 3.

3. СПЛАТА ГАРАНТІЙНОГО ВНЕСКУ

З метою отримання можливості подання заяви на участь в аукціоні користувач повинен сплатити на рахунок замовника гарантійний внесок в розмірі 10% початкової ціни продажу лота.

Гарантійний внесок сплачується на підставі договору про надання гарантійного внеску, який укладається між замовником та користувачем у такому порядку:

  • 1) завантаження тексту договору про надання гарантійного внеску на сторінці лота у вкладенні "Документи";
  • 2) підписання договору уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії договору на адресу post2@ukrreftrans.gov.ua (або надіслання замовнику паперових примірників);
  • 4) не пізніше наступного робочого дня замовник надсилає користувачу скановану копію підписаного з його боку договору;
  • 5) користувач сплачує гарантійний внесок в порядку, установленому в договорі, до закінчення строку прийому заяв, указаного в оголошенні.
4. ПОДАННЯ ЗАЯВИ

Зареєстрований, ідентифікований та авторизований користувач переходить на сторінці лота за посиланням "Подати заяву" та прикріплює скановану копію платіжного документа (платіжного доручення), що підтверджує сплату гарантійного внеску.

Підтвердження подання заяви з фіксацією точної дати та часу її отримання автоматично надсилається користувачу на електронну пошту.

5. ПЕРЕВІРКА ЗАЯВИ

Оператор перевіряє заяву з копією платіжного документа та не пізніше наступного робочого дня реєструє користувача учасником аукціону (або надсилає рішення про відмову у реєстрації).

Примітка: рішення про реєстрацію користувача учасником аукціону скасовується у разі одержання від замовника інформації про ненадходження гарантійного внеску користувача за дві години до початку аукціону

6. АУКЦІОН

Зареєстровані учасники переходять до модуля аукціону за посиланням на сторінці лота, в особистому кабінеті або в електронному листі за умови авторизації на електронному майданчику.

7. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ

Договір поставки укладається між замовником та переможцем аукціону за межами електронного майданчика в установленому законодавством порядку на підставі підписаного переможцем, оператором та замовником протоколу аукціону протягом десяти робочих днів з дня підписання протоколу аукціону.

Протокол аукціону підписується в такому порядку:

  • 1) переможець протягом трьох робочих днів з дня розміщення протоколу аукціону підписує в паперовому вигляді три примірники протоколу та надає їх оператору разом з документами, що підтверджують сплату винагороди;
  • 2) оператор не пізніше наступного робочого дня перевіряє надходження сплати винагороди, підписує примірники протоколу та передає їх замовнику;
  • 3) замовник не пізніше ніж через два робочих дні підписує примірники протоколу та повертає по одному примірнику переможцеві та оператору.
Брухт чавунний №1 вид №26 ID: 003-0160
2 552 050.00 грн / за лот
5 935.00 грн / за тонну
Завершено
Початкова ціна 2 552 050.00 грн / за лот 5 935.00 грн / за тонну
Дата оголошення 17.02.2017 / 00:00
Подання заяв до 27.02.2017 / 23:59 завершено
Заяви 2 Учасників 2
Дата аукціону 01.03.2017 / 11:00-16:00 Завершено
Опис лоту
Аукціон
Правила участі
Документи
Брухт чорних металів
Загальний обсяг 430 т
Брухт чавунний
Класифікація згідно ДСТУ
Вид №26 / ДСТУ 4121-2002
Тип аукціону:
Відкритий аукціон на підвищення ціни
Початкова ціна продажу лоту:
2 552 050.00 грн / за лот
5 935.00 грн / за тонну
Мінімальний крок аукціону (1%):
25 520.50 грн / лот
59.35 грн / тонна
Мінімальна кількість учасників:
2
Гарантійний внесок (10%):
255 205.00 грн
Банківські реквізити для сплати гарантійного внеску:
Поточний рахунок № 26008346472004 в АТ «Ощадбанк» ФЛОУ ТВБВ № 10013/0289 м. Львів, МФО 325796
Винагорода організатора (1%):
25 520.50 грн
1. РЕЄСТРАЦІЯ

Користувач, який має намір узяти участь в аукціоні, повинен зареєструватися на електронному майданчику у такому порядку:

Зареєстрований користувач одержує доступ до особистого кабінету, вхід до якого здійснюється шляхом авторизації.

2. ІДЕНТИФІКАЦІЯ

Для участі в аукціоні зареєстрований користувач повинен пройти процедуру ідентифікації, що здійснюється в такому порядку:

  • 1) завантаження форми заяви про приєднання до публічного договору (оферти) про надання послуг електронного майданчика uz.tab.com.ua;
  • 2) підписання заяви уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії заяви на адресу contracts@tab.com.ua;
  • 4) перевірка оператором електронного майданчика відомостей, зазначених у заяві, та реєстраційних даних користувача;
  • 5) отримання підтвердження ідентифікації або рішення про відмову в ідентифікації.

Примітка: кроки 1 і 2 здійснюються одноразово. Зареєстровані та ідентифіковані користувачі починають з кроку 3.

3. СПЛАТА ГАРАНТІЙНОГО ВНЕСКУ

З метою отримання можливості подання заяви на участь в аукціоні користувач повинен сплатити на рахунок замовника гарантійний внесок в розмірі 10% початкової ціни продажу лота.

Гарантійний внесок сплачується на підставі договору про надання гарантійного внеску, який укладається між замовником та користувачем у такому порядку:

  • 1) завантаження тексту договору про надання гарантійного внеску на сторінці лота у вкладенні "Документи";
  • 2) підписання договору уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії договору на адресу nh.lviv.vtv@gmail.com (або надіслання замовнику паперових примірників);
  • 4) не пізніше наступного робочого дня замовник надсилає користувачу скановану копію підписаного з його боку договору;
  • 5) користувач сплачує гарантійний внесок в порядку, установленому в договорі, до закінчення строку прийому заяв, указаного в оголошенні.
4. ПОДАННЯ ЗАЯВИ

Зареєстрований, ідентифікований та авторизований користувач переходить на сторінці лота за посиланням "Подати заяву" та прикріплює скановану копію платіжного документа (платіжного доручення), що підтверджує сплату гарантійного внеску.

Підтвердження подання заяви з фіксацією точної дати та часу її отримання автоматично надсилається користувачу на електронну пошту.

5. ПЕРЕВІРКА ЗАЯВИ

Оператор перевіряє заяву з копією платіжного документа та не пізніше наступного робочого дня реєструє користувача учасником аукціону (або надсилає рішення про відмову у реєстрації).

Примітка: рішення про реєстрацію користувача учасником аукціону скасовується у разі одержання від замовника інформації про ненадходження гарантійного внеску користувача за дві години до початку аукціону

6. АУКЦІОН

Зареєстровані учасники переходять до модуля аукціону за посиланням на сторінці лота, в особистому кабінеті або в електронному листі за умови авторизації на електронному майданчику.

7. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ

Договір поставки укладається між замовником та переможцем аукціону за межами електронного майданчика в установленому законодавством порядку на підставі підписаного переможцем, оператором та замовником протоколу аукціону протягом десяти робочих днів з дня підписання протоколу аукціону.

Протокол аукціону підписується в такому порядку:

  • 1) переможець протягом трьох робочих днів з дня розміщення протоколу аукціону підписує в паперовому вигляді три примірники протоколу та надає їх оператору разом з документами, що підтверджують сплату винагороди;
  • 2) оператор не пізніше наступного робочого дня перевіряє надходження сплати винагороди, підписує примірники протоколу та передає їх замовнику;
  • 3) замовник не пізніше ніж через два робочих дні підписує примірники протоколу та повертає по одному примірнику переможцеві та оператору.
Брухт чавунний вид №26 ID: 007-0055
2 077 250.00 грн / за лот
5 935.00 грн / за тонну
Завершено
Початкова ціна 2 077 250.00 грн / за лот 5 935.00 грн / за тонну
Дата оголошення 25.01.2017 / 00:00
Подання заяв до 02.02.2017 / 23:59 завершено
Заяви 2 Учасників 2
Дата аукціону 06.02.2017 / 11:00-16:00 Завершено
Опис лоту
Аукціон
Правила участі
Документи
Брухт чорних металів
Загальний обсяг 350 т
Куски машинних чавунних виливків, а також чушки вторинного ливарного чавуну. Засміченість нешкідливими домішками не більше 2 %, розмір куска, мм, не більше 300*300*300
Класифікація згідно ДСТУ
Вид №26 / ДСТУ 4121-2002
Тип аукціону:
Відкритий аукціон на підвищення ціни
Початкова ціна продажу лоту:
2 077 250.00 грн / за лот
5 935.00 грн / за тонну
Мінімальний крок аукціону (1%):
20 772.50 грн / лот
59.35 грн / тонна
Мінімальна кількість учасників:
2
Гарантійний внесок (10%):
207 725.00 грн
Банківські реквізити для сплати гарантійного внеску:
п/р № 26001300167559 в ТВБВ № 10026/0187, філія – Головне управління по м. Києву та Київській області, АТ «Ощадбанк», МФО 322669, ЄДРПОУ філії: 40081221, призначення платежу: забезпечення участі в електронному аукціоні з продажу металобрухту лот №007-0055
Винагорода організатора (1%):
20 772.50 грн
1. РЕЄСТРАЦІЯ

Користувач, який має намір узяти участь в аукціоні, повинен зареєструватися на електронному майданчику у такому порядку:

Зареєстрований користувач одержує доступ до особистого кабінету, вхід до якого здійснюється шляхом авторизації.

2. ІДЕНТИФІКАЦІЯ

Для участі в аукціоні зареєстрований користувач повинен пройти процедуру ідентифікації, що здійснюється в такому порядку:

  • 1) завантаження форми заяви про приєднання до публічного договору (оферти) про надання послуг електронного майданчика uz.tab.com.ua;
  • 2) підписання заяви уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії заяви на адресу contracts@tab.com.ua;
  • 4) перевірка оператором електронного майданчика відомостей, зазначених у заяві, та реєстраційних даних користувача;
  • 5) отримання підтвердження ідентифікації або рішення про відмову в ідентифікації.

Примітка: кроки 1 і 2 здійснюються одноразово. Зареєстровані та ідентифіковані користувачі починають з кроку 3.

3. СПЛАТА ГАРАНТІЙНОГО ВНЕСКУ

З метою отримання можливості подання заяви на участь в аукціоні користувач повинен сплатити на рахунок замовника гарантійний внесок в розмірі 10% початкової ціни продажу лота.

Гарантійний внесок сплачується на підставі договору про надання гарантійного внеску, який укладається між замовником та користувачем у такому порядку:

  • 1) завантаження тексту договору про надання гарантійного внеску на сторінці лота у вкладенні "Документи";
  • 2) підписання договору уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії договору на адресу maksimchyk@sw.uz.gov.ua (або надіслання замовнику паперових примірників);
  • 4) не пізніше наступного робочого дня замовник надсилає користувачу скановану копію підписаного з його боку договору;
  • 5) користувач сплачує гарантійний внесок в порядку, установленому в договорі, до закінчення строку прийому заяв, указаного в оголошенні.
4. ПОДАННЯ ЗАЯВИ

Зареєстрований, ідентифікований та авторизований користувач переходить на сторінці лота за посиланням "Подати заяву" та прикріплює скановану копію платіжного документа (платіжного доручення), що підтверджує сплату гарантійного внеску.

Підтвердження подання заяви з фіксацією точної дати та часу її отримання автоматично надсилається користувачу на електронну пошту.

5. ПЕРЕВІРКА ЗАЯВИ

Оператор перевіряє заяву з копією платіжного документа та не пізніше наступного робочого дня реєструє користувача учасником аукціону (або надсилає рішення про відмову у реєстрації).

Примітка: рішення про реєстрацію користувача учасником аукціону скасовується у разі одержання від замовника інформації про ненадходження гарантійного внеску користувача за дві години до початку аукціону

6. АУКЦІОН

Зареєстровані учасники переходять до модуля аукціону за посиланням на сторінці лота, в особистому кабінеті або в електронному листі за умови авторизації на електронному майданчику.

7. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ

Договір поставки укладається між замовником та переможцем аукціону за межами електронного майданчика в установленому законодавством порядку на підставі підписаного переможцем, оператором та замовником протоколу аукціону протягом десяти робочих днів з дня підписання протоколу аукціону.

Протокол аукціону підписується в такому порядку:

  • 1) переможець протягом трьох робочих днів з дня розміщення протоколу аукціону підписує в паперовому вигляді три примірники протоколу та надає їх оператору разом з документами, що підтверджують сплату винагороди;
  • 2) оператор не пізніше наступного робочого дня перевіряє надходження сплати винагороди, підписує примірники протоколу та передає їх замовнику;
  • 3) замовник не пізніше ніж через два робочих дні підписує примірники протоколу та повертає по одному примірнику переможцеві та оператору.
Брухт чавунний вид №26 ID: 007-0054
2 077 250.00 грн / за лот
5 935.00 грн / за тонну
Завершено
Початкова ціна 2 077 250.00 грн / за лот 5 935.00 грн / за тонну
Дата оголошення 25.01.2017 / 00:00
Подання заяв до 02.02.2017 / 23:59 завершено
Заяви 2 Учасників 2
Дата аукціону 06.02.2017 / 11:00-16:00 Завершено
Опис лоту
Аукціон
Правила участі
Документи
Брухт чорних металів
Загальний обсяг 350 т
Куски машинних чавунних виливків, а також чушки вторинного ливарного чавуну. Засміченість нешкідливими домішками не більше 2 %, розмір куска, мм, не більше 300*300*300
Класифікація згідно ДСТУ
Вид №26 / ДСТУ 4121-2002
Тип аукціону:
Відкритий аукціон на підвищення ціни
Початкова ціна продажу лоту:
2 077 250.00 грн / за лот
5 935.00 грн / за тонну
Мінімальний крок аукціону (1%):
20 772.50 грн / лот
59.35 грн / тонна
Мінімальна кількість учасників:
2
Гарантійний внесок (10%):
207 725.00 грн
Банківські реквізити для сплати гарантійного внеску:
п/р № 26001300167559 в ТВБВ № 10026/0187, філія – Головне управління по м. Києву та Київській області, АТ «Ощадбанк», МФО 322669, ЄДРПОУ філії: 40081221, призначення платежу: забезпечення участі в електронному аукціоні з продажу металобрухту лот №007-0054
Винагорода організатора (1%):
20 772.50 грн
1. РЕЄСТРАЦІЯ

Користувач, який має намір узяти участь в аукціоні, повинен зареєструватися на електронному майданчику у такому порядку:

Зареєстрований користувач одержує доступ до особистого кабінету, вхід до якого здійснюється шляхом авторизації.

2. ІДЕНТИФІКАЦІЯ

Для участі в аукціоні зареєстрований користувач повинен пройти процедуру ідентифікації, що здійснюється в такому порядку:

  • 1) завантаження форми заяви про приєднання до публічного договору (оферти) про надання послуг електронного майданчика uz.tab.com.ua;
  • 2) підписання заяви уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії заяви на адресу contracts@tab.com.ua;
  • 4) перевірка оператором електронного майданчика відомостей, зазначених у заяві, та реєстраційних даних користувача;
  • 5) отримання підтвердження ідентифікації або рішення про відмову в ідентифікації.

Примітка: кроки 1 і 2 здійснюються одноразово. Зареєстровані та ідентифіковані користувачі починають з кроку 3.

3. СПЛАТА ГАРАНТІЙНОГО ВНЕСКУ

З метою отримання можливості подання заяви на участь в аукціоні користувач повинен сплатити на рахунок замовника гарантійний внесок в розмірі 10% початкової ціни продажу лота.

Гарантійний внесок сплачується на підставі договору про надання гарантійного внеску, який укладається між замовником та користувачем у такому порядку:

  • 1) завантаження тексту договору про надання гарантійного внеску на сторінці лота у вкладенні "Документи";
  • 2) підписання договору уповноваженою особою користувача та скріплення її печаткою (в разі її використання);
  • 3) надіслання сканованої копії договору на адресу maksimchyk@sw.uz.gov.ua (або надіслання замовнику паперових примірників);
  • 4) не пізніше наступного робочого дня замовник надсилає користувачу скановану копію підписаного з його боку договору;
  • 5) користувач сплачує гарантійний внесок в порядку, установленому в договорі, до закінчення строку прийому заяв, указаного в оголошенні.
4. ПОДАННЯ ЗАЯВИ

Зареєстрований, ідентифікований та авторизований користувач переходить на сторінці лота за посиланням "Подати заяву" та прикріплює скановану копію платіжного документа (платіжного доручення), що підтверджує сплату гарантійного внеску.

Підтвердження подання заяви з фіксацією точної дати та часу її отримання автоматично надсилається користувачу на електронну пошту.

5. ПЕРЕВІРКА ЗАЯВИ

Оператор перевіряє заяву з копією платіжного документа та не пізніше наступного робочого дня реєструє користувача учасником аукціону (або надсилає рішення про відмову у реєстрації).

Примітка: рішення про реєстрацію користувача учасником аукціону скасовується у разі одержання від замовника інформації про ненадходження гарантійного внеску користувача за дві години до початку аукціону

6. АУКЦІОН

Зареєстровані учасники переходять до модуля аукціону за посиланням на сторінці лота, в особистому кабінеті або в електронному листі за умови авторизації на електронному майданчику.

7. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ

Договір поставки укладається між замовником та переможцем аукціону за межами електронного майданчика в установленому законодавством порядку на підставі підписаного переможцем, оператором та замовником протоколу аукціону протягом десяти робочих днів з дня підписання протоколу аукціону.

Протокол аукціону підписується в такому порядку:

  • 1) переможець протягом трьох робочих днів з дня розміщення протоколу аукціону підписує в паперовому вигляді три примірники протоколу та надає їх оператору разом з документами, що підтверджують сплату винагороди;
  • 2) оператор не пізніше наступного робочого дня перевіряє надходження сплати винагороди, підписує примірники протоколу та передає їх замовнику;
  • 3) замовник не пізніше ніж через два робочих дні підписує примірники протоколу та повертає по одному примірнику переможцеві та оператору.